Kaksplus.fi

Time for a DIY?

10. maaliskuuta 2013


Katselin jokin aika sitten uusinta Pretty Little Liars -jaksoa, jossa huomioni kiinnittyi tuohon "Hannan" bikerjakkuun. Tajusin, että mulla on malliltaan hyvinkin saman tyyppinen takki kaapissa, jota en ole aikoihin käyttänyt. Siitä heräskin ajatus...


Mitäs luulette, toimisko? Ideana olisi siis samalla tavalla noihin "läpykkeisiin" kiinnittää pieniä niittejä, luultavasti keskenään kahta tai kolmea eri muotoa. Mun bikertakkini on paksua kolitsintyyppistä kangasta, johon luultavasti sais helposti kiinnitettyä erilaisia niittejä. Ehkä muodonmuutoksen jälkeen tällekin bikertakille tulisi enemmän käyttöä...

P.S. Niittien kuvat napattu tältä sivustolta (klik!).

17 kommenttia :

  1. Jooo hyvä idea, mä ainakin uskon että niitit toimis hyvin tossa! Mäkin just kiinnittelin niittejä yhden käyttämättä jääneen paidan kauluksiin, siitä tuli heti paljon kivempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! :> Niitit on hirveen ihania kauluspaidoissakin.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos rohkaisusta! Mä toteutan idiksen.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! :> Laitan niitit pikimmiten tilaukseen.

      Poista
  4. Varmasti toimisi... varsinkin kun materiaalin kanssa ei välttämättä tarvitse hajottaa sormiaan ja hermojaan :) Laita ihmeessä kuvia projektin kehittymisestä jos ryhdyt siihen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! :) Kyllä mä ryhdyn! Pitää vaan pistää niitit tilaukseen. Mä kuvaan sitten projektin vaiheet ja lopputuloksen. :)

      Poista
  5. Kyllä mun mielestä ehdottomasti toimisi! Kiinnitä ihmeessä, nuo niitit näyttää ihan varmasti hyvältä noissa "läpykkeissä". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on tullut niin monta positiivista ja rohkaisevaa kommenttia, että toteutan DIY:n ehdottomasti! Kiitos sullekin mielipiteestäsi. :>

      Poista
  6. Niitit toimii aina! ;) Sulle olisi haaste mun blogissani: http://operaatiojalokivimeri.blogspot.fi/2013/03/5.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne taitaa toimia! ;)

      Kiitos, Annika!

      Poista
  7. Toimii, toimii..! Mullakin löytyisi kotoa kolmea erimallista niittiä, en vaan ole keksinyt mihin niitä laittaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! :> Niitähän voi vaikka mihin laittaa! Yksinkertaisin vaihtoehto on varmaan kiinnittää kauluspaidan kauluksiin tai vaikka farkkushorseihin.

      Poista
  8. Mistä niittejä saa? :D Nimimerkillä gradu valmis, mitäs seuraavaksi tehtäis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! No, nyt sitä sit ehtii! :D Mä kattelin eilen tolta niitit.fi-sivustolta. Googlettemalla löytyy muitakin vaihtoehtoja varmasti. :)

      Poista