Kaksplus.fi

Thursday's News

28. maaliskuuta 2013


Ostin viime viikolla Vilan alesta tuollaisen neuleen/bombertakintyyppisen svetarin. Kotona kokeillessani sitä se ratkesi saumasta, joten vein sen heti liikkeeseen takaisin. Tänään hain sen takaisin Vilasta, josta se oli lähetetty ompelijalle. Nyt on saumat kunnossa ja vihdoin voin sen esitellä teillekin! :)

Tykkään tästä svetarista niiiiiiiin kovasti! Olin niin innoissani siitä, että vihdoin sain sen päälleni, että kuvistakin tuli tällä kertaa vähemmän vakavia. :D No, niistä ainakin näkyy hyvin se puoli mussa, joka aiheuttaa Samille myötähäpeää aika usein. ;)









Tällä kertaa yhdistin takin Vilan harmaameleerattuun mekkoon, mutta se sopii superhyvin myös farkkuasuihin. Mun mielestä tuo oikein huutaa kaverikseen mun vaaleita farkkuja ja harmaata teepparia! 

Eilen muuten hain postista jotakin, mitä olen etsinyt jo useamman vuoden ajan. Mun Instagram-seuraajat tietävätkin jo mistä puhun. ;) Käy kurkkimassa mun Instagram (millamainen), jos et kestä jännitystä! :D

Mä lähden nyt vääntämään kandia, joka on ollut varmaan kohta kaksi viikkoa koskemattomana, koska mä en saa aikaseks mitään ilman deadlinea. Nyt on munkin työllä deadis, joten kiirettä pitää! 30.4. pitäis palauttaa se, mutta valmiin version pitäis olla valmis viikolla 16 viimeistään mun ohjaajan kiireiden vuoksi. Apuva! Yksi neljän kirjan tentti ja toinen määrällisten tutkimustapojen tentti pitäis myös saada tentittyä tässä välissä... Huhhuh! Palaillaan taas!

12 kommenttia :

  1. Onpas kivannäköinen ja ihana värikin! Sopii hyvin kevääseen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Keväinen se tosiaankin on. :>

      Poista
  2. Ihan mielettömän magee! Onneksi saivat sen korjautettua.

    Ihanaa pääsiäislomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Onneks se ratkes saumasta vaan niin sai helposti ommeltua sen. :)

      Aurinkoista pääsiäislomaa sulle! :>

      Poista
  3. Oi miten kiva löytö! Ja siis ihan mielettömän kauniita kuvia muutenkin, sun silmätkin oikein sädehtii! <3

    VastaaPoista
  4. Oon nyt tulut siihen tulokseen, että tämä on ihan suosikkiblogini:) Luen aina uudet postaukset innolla, ja ne saavat hyvälle mielelle. Vaikutat ihanan aidolta niin kuvissa kuin teksteissäkin, ja pidän tyylistäsi!:) Kiitos!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! :') Kiitos itsellesi! ♡

      Poista
  5. Mikä ihana puna huulilla, sävy on kyllä neutraalin väristen vaatteiden kanssa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihana puna. :) Tuollainen väritön asu kaipaa musta punattuja huulia.

      Poista