Kaksplus.fi

Pieni muodonmuutokseni

25. maaliskuuta 2013


Eilen sunnuntaina Miran ja mun ihana "hiustaikuri" tuli taas taikomaan meidän hiuksemme uuteen uskoon. Olin salaa haaveillut tummemmasta juuresta ja minun onnekseni M. innostui ideasta myös. Olin vähän kauhuissani siinä vaiheessa, kun tummanruskea väri laitettiin päähäni. Pesun jälkeen olin tosi jännittynyt ja samaan aikaan innostunut! Mulla ei ole koskaan ollut päässäni näin tummaa väriä. Olin ihan varma, että Sami ei tykkäisi, mutta mun yllärikseni hän on kehunut tätä uutta väriä ja jopa sanonut ruskean värin olevan mulle parempi kuin luonnollinen värini, koska mun silmät kuulemma korostuvat tummaa vasten.

Värin ideana on siis, että hiusten ollessa auki, yleisilme on vaaleampi. Musta muuten tuntuu, että vaikkei mun latvoille tai pituuksille tehty muuta kuin leikattu, nekin näyttävät nyt tummemmilta kuin aiemmin. Hiusten yleisilme taas näyttää tummalta, kun hiukseni ovat kiinni. Hauskaa vaihtelua siis! ^_^








Mitäs tykkäätte muutoksesta? Mä olen ainakin ylpeä itsestäni, että uskalsin ottaa mun mittakaavallani ison askeleen ja tummentaa luonnollisesti vaalea hiussävyäni. Riskinotto kannatti! Olen ihan rakastunut, vaikken vielä oikein tunnistakaan itseäni peilistä...

41 kommenttia :

  1. Onpas tosi kivannäköset! Tykkään varsinkin hiukset auki luukista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tunnistan itseni paremmin tuosta hiukset auki -lookista. Luulenpa, että totun hyvinkin pian tuohon ruskeaan ponnarilookkiin. (=Vähän houkuttelis ajatus koko ruskeista hiuksista! :D)

      Poista
  2. Tosi kiva!! :) Sopii sulle hyvin.

    VastaaPoista
  3. Onpa ihanat hiukset :) Korostaa sun kasvoja todella kauniisti!

    VastaaPoista
  4. ihanat uudet hiukset! sopii tosi hyvin :) kaipaisin itsekin jotain muutosta hiuksiin, mutten vielä tiedä yhtään mitä..
    http://kanervak.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti keksit jotain kivaa uutta. Raidat ainakin on sellanen "helppo" ja pieni muutos, joka silti aina raikastaa ja saa uudistuneen olon. :)

      Poista
  5. Ihana tuo uusi tukka! <3 Hienoa että uskalsit

    -Jenna
    http://mybalanceandinspiration.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Onpa nätin näköinen! Laitoitteko jonkun kevytvärin juureen, joka haalistuu pesuss apois vai onko tuo ihan kestoväri? Mietin vaan sitä vaaleeta juurikasvua mikä sitten tulee kun hiukset kasvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun mielestä tää on ihan kestoväri. En ainakaan muista, et ois puhuttu mitään kevytväristä... Mut tosiaan, juurikasvu vähän jännittää! Päätin kuitenkin, etten jätä sen takia kokeilematta tällaista mulle uutta juttua. Mä oon jonkin ajan päästä varmaan "tiikerikakkupää" veljeni sanoin. :D Onneksi juurikasvun saa aina värjättyä pois. :)

      Poista
  7. Tosi kiva muutos hiuksiin tullut.

    T:Outi

    VastaaPoista
  8. Oi ruskea tukka kävisi siulle tosi kauniisti! :) Etenkin kun tuossa vikassa kuvassa ihan säteilet.. Nätti.

    Itse olen muuten luonnonvaalea/maantieharmaa ja muuttanut väriä blondista kuparin kautta mahonkiseen, pikkuhiljaa takaisin blondiksi ja sitten koko rumba alusta :D Nyt olen saamassa aika tasaisen ruskeaa väriä ilman kuparisuutta, mutta katsotaan mitä seuraavaksi kun näköjään vuoden pari välein viimeistään haluan uudistua! ^^

    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Satu! Mua on vähän alkanut houkuttamaan ajatus kokoruskeasta tukasta.... ;)

      No, sulla on kokemusta vaikka millaisesta väristä! Mä oon tätä ennen pysytellyt vaaleana. Eri pituuksia ja otsatukkaa on kyllä tullut testattua. :)

      Poista
  9. Iiiihana tukka! ja siis vitsi kun näppärä tuo sävyvaihtelu. Ite oon miettinyt pitkään että mitä tukalle tekisin ja nyt taisin saada vastauksen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Essi! Kiva, että inspiroiduit! :> Odotan innolla sun hiusmuutostasi... ;)

      Poista
  10. Sulle sopii tosi hyvin toi tummempi juuri ja se korostaa todellakin sun silmiä! :)

    atc24h.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Iida! Tykkään itsekin kovasti. :)

      Poista
  11. Tosi kivalta näyttää! Se on jännä miten tummemmat hiukset korostaa silmiä ihan eri tavalla, oon huomannut saman itellä kun tukanväri on vaihtunut lähes valkoisesta lähes mustaan tässä vuosien varrella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Julia! Mä en itse osaa nähdä, että silmät jotenkin korostuis, mutta uskon, jos muut niin sanoo! :P

      Oho! Sulla on vaihdellu väri oikein kunnolla sit! :D VAU!

      Poista
  12. Siis niiiiin ihanat hiukset sulla! Sopii kyllä aivan loistavasti :)

    VastaaPoista
  13. Todella hyvältä näyttää sun hiukset :) Mulla on huomenna kampaaja ja odotan kyllä innolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Kampaajalla käyminen on ihanaa!

      Poista
  14. Oi ihanat hiukset! Ja tuo pituus sopii sinulle ihan täydellisesti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Välillä kaipaan niitä mun pitkiä hiuksia, mutta sitten muistan taas sen lässähtäneen fiiliksen ja takut... Ja kappas, lyhyet hiukset alkaa taas näyttää kivalta! ;)

      Poista
  15. Ihanat! Mikä kaunokainen naapurini onkaan :)))

    VastaaPoista
  16. Sulla on ihana blogi ja oot tosi kaunis! Liityin lukijaksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti, Katriina! :) Ihana kuulla, että tykästyit blogiini.

      Poista
  17. Caelia: Sähläsin ja poistin kommenttesi vahingossa! Kiitos kovasti kehuistasi. :)

    VastaaPoista
  18. SOPII UPEASTI!! <3
    Liukuvärjäys on koukuttava, kun sen avulla saa niin monta lookkia luotua, käytettyä erilaisia meikkejä, erisävyisiä vaatteita...
    Tästä ei varmaan yhtään arvannut, että itse olen koukussa liukuvärjäykseen! :D

    VastaaPoista