Kaksplus.fi

Lips, lips and LIPS

21. maaliskuuta 2013


Mä tykkään käyttää arkenakin jotain tuotetta huulillani, koska mun huulet kuivaa helposti ja ne on luonnolliselta sävyltään mun mielestä aika harmaat. Ajattelin esitellä teille arkena käyttämäni huulituotteet, jotka kaikki olen todennut hyviksi. Mä haluan mun arkihuulimeikiltäni helppoutta, sopivasti väriä ja kosteutetun olon huulilleni.

Alla olevassa kuvassa on huuleni luonnollisessa tilassaan eli ilman mitään huulimeikkiä.




Aika harmaalta näyttää... Onnekseni alla olevan kuvan tuotteet pelastava mitäänsanomattoman sävyiset huuleni. ;)


1. Clarins / Colour Quench Lip Balm / sävy 04

Tämä tuote on näistä kolmesta huulikiiltomaisin. Se lupaa tuoda huulille pitkään kestävän kosteuden ja kiillon. Huulilla tuote tuntuu tosi kivalta ja pehmeältä, eikä tahmaakaan liikaa (ainakaan mun makuuni). Tykkään hirmuisesti tässä tuotteessa noista pienistä "hileistä" ja siitä, miten kiva sävy huulille tulee. Jos siis kaipaat arkihuulimeikkiisi kiiltoa ja kosteutusta, suosittelen!


2. Clinique / Chubby Stick - moisturizing lip colour balm / sävy: Super Strawberry

Tämä on mun uusi löytöni, jonka mainitsinkin jo edellisessä Instagram-postauksessani. Kuvassa väriä näyttää olevan tosi epätasaisesti varmaankin valaistuksen takia, mutta todellisuudessa tämä tuote leviää hyvin ja tasaisesti. Tämä on näistä kolmesta lempituotteestani huulirasvamaisin. Tämä tuntuu huulilla tosi kivalta – ei ihan huulipunalta, muttei ihan huulirasvaltakaan. Suosittelen tätä, jos kaipaat arkihuulimeikkiisi tuotetta, joka on huulirasvamainen, mutta josta jää huulillesi kaunis väri, joka pysyy yllättävän pitkään. 



3. Yves Saint Laurent  / Volupté Sheer Candy / sävy: hankautunut pois pohjasta, mutta netistä löytyvien kuvien perusteella tämä mun voisi olla "Dewy Papaya" (näytti yhtä koralliselta sävyltä)

Tämä YSL:n tuote on ihana! Se tuntuu huulilla pehmeältä ja kosteuttavalta. Väriä tulee huulille tosi kevyesti, mikä ainakin on musta vaan kiva arkihuulimeikkiä ajatellen. Tuote ei pysy yhtä kauan huulilla kuin esim. tuo Cliniquen "Chubby Stick", koska tämä on "kosteampi" kuin se. Tätä kuitenkin mä ainakin lisäilen mielelläni tarpeen mukaan, koska tästä tulee niin ihana tunne huulille. Olen muuten testannut tätä myös huultenrajauskynällä väritettyjen huulien päällä ja toimi hyvin niinkin! 

Ostettiin muuten tällainen mun äidillenikin synttärilahjaksi ja hänkin ihastui tähän. Kelpo tuote siis kaikenkaikkiaan! YSL:n tuotetta suunnittelen niille, jotka haluavat huulilleen kosteutetun olon sekä hitusesti kiiltoa ja väriä.


Miten te meikkaatte huulenne arkena vai meikkaatteko ollenkaan? Onko teillä suosikkituotteita, jotka täyttäisivät mun kriteerini?

6 kommenttia :

  1. Tuo YSL näyttää niin kivalle, oi ettääää! paljon tuo maksaa? Ite käytän aina huulikiiltoa:) koko ajan lisäämässä.. ja ihan kaikkia erilaisia kiiltoja, Bikbokin ja hennesinkin on ihan hyviä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ostanut omani laivalta. Siellä se maksoi muistaakseni vähän päälle 20€. Se on kuitenkin täysin hintansa väärti ja musta tosi riittoisakin.

      Poista
  2. Ihanan värisiä huulimeikkejä sulla :)

    VastaaPoista
  3. Kaikki on kauniin värisiä, mutta alimmainen on mun mielestä ihan ykkönen! Todella kaunis sävy. :)

    Sulle olis haaste mun blogissani: http://operaatiojalokivimeri.blogspot.fi/2013/03/7-paivan-asuhaaste-paiva-7.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YSL:n on kyl ihanan raikas sävy! :)

      Kiitos haasteesta! :>

      Poista