Kaksplus.fi

Life through My Phone

17. maaliskuuta 2013


1. Lämminsavulohta, lohkoperunoita, kirsikkatomaatteja ja keitettyjä porkkanoita, NAM!

2. Välillä mun tekee hirveästi mieli kalapuikkoja. Viime kerralla syötiin niitä perunamuusin kera. 

3. Mulla oli viime viikolla hirvee stressipäivä ja pyysin Samia hoitamaan meille ruokaa pöytään. Syötiinkin herkulliset annokset pasta carbonaraa. Sitä jäi onneksi mulle pieni annos seuraavan päivän lounaaksikin. :>

4. Eilen taisin löytää mun uuden lempiruokani. Päätettiin tehdä meidän suosikkia eli uunivihanneksia. Mun ei tehnyt yhtään mieli lihaa. Ajatuskin lihasta ällötti. Keksin paistaa itselleni halloumia vihannesten seuraks. Oli kyl ihan täydellinen makuyhdistelmä! ♡


 1. Viime perjantainen asu, kun lähdin kauppaan ostamaan itselleni lounaasta. Laitoin uudet aurinkolasit tietty heti päähän. ;)

2. Viime viikon lauantai-ilta oli mahtava! Juhlittiin yhden ihanan miekkosen synttäreitä ja mekin Samin kanssa mentiin piiiiitkästä aikaa baariin. Oli mahtavaa tanssia siellä parhaiden kavereiden kanssa ja jutskailla! 

3. Sain tädiltäni jokin aika sitten Cliniquen "Chubby Stickin", joka on siis periaatteessa kai värillinen huulivoide. Mä en osais enää olla ilman tätä! Väriä tulee sopivasti niin, että meikki pysyy luonnollisena. Tykkään ja suosittelen!

4. Mä oon viime aikoina tykännyt käyttää tuollaista tosi perus ponnarikampausta. Ei yhtään haittaa, vaikka hiukset vähän karkailee! Tulee musta vaan kivemman näköinen. En tykkää, jos hiukset on liian huolitellun näköiset. 


1. Sami oli niin söpö nukkuessaan, että mun oli pakko ottaa siitä kuva. Ja ehkä pikkasen silittää hiuksia ja pusutella poskia. ;)

2. Nukkuminen on ihanaa. Se fiilis, kun saa väsyneenä kömpiä peiton alle. ♡

3. Me vietettiin 15.3. meidän viidettä vuosipäivää. Ihan uskomatonta miten nopeasti aika on mennyt! Mahtavaa, että oon saanut jo viisi vuotta viettää ton yhden ihanan höpsön kanssa. Uskomatonta on myös se, että ollaan kohta jo neljä vuotta asuttu yhdessä meidän omassa kodissamme. :O ♡

4. Tältä näyttää meidän "meiningit" juuri tällä hetkellä; romanttista yhdessäoloa parhaimmillaan! x)

 

1. Mun perheeni kävi keskiviikkona meillä syömässä. Saatiin tuliaiseksi ruukkunarsissi. Kevät tulee! :)

2. Äiti tilasi meille "50-vuotislahjaksi" yllätyksen...

3. Paketista paljastui superihana Kartellin Bourgie-valaisin! Se näyttää ihanalta tuossa. :>

4. Sain Kinder-munasta Jalmari Kalmarin! Hihii! 


1. Ostin Seppälästä tuon tosi veikeän kynsilakan. Joka kerta hymyilyttää, kun katson kynsiäni. :)

2. Mulla oli viime viikonloppuna hirveä nälkä heti herättyäni, joten päätin syödä oikein herkkuaamiaisen. Hyvältä maistui!

3. Uudet arskat juuri paketista kaivettuina.

4. Torstaina kotimatkalla hermot kireänä ja itkuherkkänä odottelin metroa Kaisaniemessä. Onneks vähän ilahdutti mun lemppareimmat housut. 


14 kommenttia :

  1. Tuo Kartellin valaisin näyttää kyll' superhyvältä... kuin myös kukkapöksyt! Vitsit kun saisi itsekin rohkeutta keväällä ja löytyisi vielä omannäköinen kukkakuosi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunhan kelit vähän lämpenee ja lumet alkaa sulamaan, iskee kukkahousuvillitys varmasti niin pahana, että säkin uskaltaudut sellaiset hankkimaan. ;)

      Poista
  2. Ihana postaus! Vaikkas mitä ihanaa on kyllä sun viikkoon mahtunut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! :) Mulla on kyllä ollut jotenkin oikein onnellinen olo parin viime viikon aikana.

      Poista
  3. Hauska postaus! Kartell on kaunis! Ja onnea teille pupusille vuosipäivästä!

    VastaaPoista
  4. Onnea vuosipäivän johdosta! :)

    Haha, bongailin tossa kuvista, että teillä on ainakin samanlaiset lautaset ja Muumi-lakanat, kuin meilläkin, ollaan sisustussamiksia. Meiltä löytyy varmaan viidet Muumi-kuvioidut lakanat, ne on kyllä ihan parhaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :>

      Hehee, meil on hyvä maku! ;) Meil on noiden lisäks muistaakseni vaan yhdet... sellaset, joissa Hemuli imuroi. Mä tykkään hirveesti muumilakanoista kans! Ei kaiken tarvii aina olla niin vakavaa. :>

      Poista
    2. psst, onnee kans multa ja HURJAA; viidettä! :oooooo

      Poista
    3. Kiitos! :) Onhan se aika hurjaa! Onneks on vielä mooooonta vuotta edessäkin. :>

      Poista
  5. Mmmm mulla on ollut toi chubby stick ostoslistalla iät ja ajat! Täytyy varmaan käydä nappaa itselleen kans. Tykkään just tollasista ni ei huulet pääse överiks kuivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti käydä ostamassa! Se on tosi ihana tuote mun mielestäni.

      Poista
  6. OUJEE! Saitte vihdoin ton Bourgien! ;)

    VastaaPoista