Kaksplus.fi

☮ LIFE is GOOD ☮

31. maaliskuuta 2013





1. Lily-muru! ♡ Lily oli viime viikonloppuna meillä yökylässä. Aamuhetket tuon mussukan kanssa on parhaita. :)

2. Sami-vanhus täytti keskiviikkona 25 vuotta. Mä tuun parin viikon päästä vasta perässä, joten voin kutsua Samppaa vanhukseksi. ;)

3. Viime viikonloppuna Sami oli oksennustaudissa ja kuumeessa. Minä ja Lily oltiin hyviä hoitajia. 

4. Nappasin eilen Instagram-seuraajilleni pääsiäistoivotuksen. Vielä ehdin teillekin toivottaa; hyvää pääsiäistä muruset! ♡







 1. Hissi on hyvä paikka napata nopsat asukuvat. :>

2. Piti heti fiilistellä uutta nahkatakkiani. On se niin ihana!

3. Tässä vilaus eilisen ja tämän päivän asusta. Kivalta näyttää, eikö? :)

4. Nahkatakkini neitsytmatkallaan. :')




1. Perjantaina äiti tarjoili meille herkkuruokaa. Annos koostui muistaakseni paahtopaistista ja vuohenjuusto-punajuuri -salaatista. Äidiltä onnistuu esillepano (toisin kuin multa :D). 

2. Samin synttärinä halusin kehitellä jotain spessumpaa ruokaa, joten päätin, että syödään halloumiburgereita. Harmi vaan, että ne maistuivat paremmin mulle kuin synttärisankarille. :(

3. Löydettiin vihdoin suht läheltä meitä hyvä kiinalainen ravintola. Aiemmin oltiin syöty kiinalaista vaan keskustassa.

4. Nämä herkkupalat taitavat olla toissa perjantailta, jolloin äiti oli valmistanut meille alkupalaksi ihania bruschettoja. Mä rakastan noita! Yksinkertaisista ja hyvistä raaka-aineista valmistettuja herkkupaloja. NAM!



1. Kun koko yö oli mennyt toisen unta valvoen ja oksentelua kuunnellen, oli ihana mennä päiväunille. Sami nukkui sohvalla ja Lily ja minä vallattiin sänky.

2. Today's face! :P

3. Mun uusi täydellisen ihana tukkani tuoreeltaan Martsun käsittelyn jälkeen. ♡

4. Tässä kuvassa vissiinkin fiilistelen tuota tummaa juurtani. On se hauska, kun saa välillä muuntautua ruskeahiuksiseksi. x)



1. Ostin itselleni ruusuja reilu viikko sitten. Rakastan kukkasia!

2. Kävi tuuri ja voitin Sallan blogista Lumenen arvonnasta Lumenen Angry Birds -meikkejä. Annoin siskolleni suurimman osan, mutta pidin muutaman tuotteen myös itse. 

3. Kuvasin viime keskiviikkona bussia odotellessani Kampissa. Oi, miten ihanalta näyttääkään kuivat kadut!

4. Samat ruusut kolme päivää sitten. En muista, että mulla olis koskaan auenneet ruusut yhtä kauniisti. ♡

16 kommenttia :

  1. Nää postaukset on ihan mahtavia :)) Ruoka näyttää hyvältä ja sinä myös! Meillä on muuten tuollaiset lautaset kotona, kuin tuolla kiinalaisessa ravintolassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät. :) Kiitos! Kiinalaisissa ravintoloissa on aina tosi hienoja nuo lautaset. :>

      Poista
  2. Ääää voi että kuin tykkäänki sin vaateyhdistelmist! :-)

    VastaaPoista
  3. Hauska tuo päikkärikuva! Oon ehkä ennenkin sanonut, mutta sun kulmakarvat (KYLLÄ!!! :D) on ihan täydellisen muotoiset! :)
    Ja hihii, tipu aurinkolaiseilla :P

    Ihanaa alkanutta viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, rokkitipu on musta ihana kans! :D Saa hymyilemään joka kerta, kun sitä katsoo.

      Kiitos kulmakarvakehuista! :D Ihanaa alkanutta viikkoa sullekin! <3

      Poista
  4. Toi sun takki on kyl hieno. :) Tehtii Juhan kans noit leipä juttuja myös viime viikolla, ne on niin hyviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mirde! :> Ne on superhyviä! Ens kerralla ku tuutte taas meille niin herkutellaan niillä. ;)

      Poista
  5. Ihan älyttömän kauniit hiukset sulla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, kiitos! :> Mä tykkään kovasti näistä mun uudistetuista hiuksistani.

      Poista
    2. Tollaset kyllä hankin sitten joskus, kun taas kyllästyn pitkiin! :)

      Poista
    3. :) Sulla on kyllä nyt aikas upeat hiukset! Mulle ei kyllä sopis noin pitkät ollenkaan. Menis myös hermot, koska ne ois koko ajan rastatakuilla... Tää pitkä polkka on mulle paras malli! :)

      Poista
  6. Oletpas kaunis, ihanat hiukset!! Ja ihanan näköisiä herkkuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! :> Mä tykkään tällä hetkellä itsekin kovasti hiuksistani. :) Hyviä ruokia on tosiaankin tullut syötyä viime aikoina tosi paljon.

      Poista