Kaksplus.fi

Finally I Found You!

29. maaliskuuta 2013


Vihdoin, vihdoin, VIHDOIN! Mä olen useamman vuoden ajan metsästänyt itselleni aitonahkaista bikertakkia. Viime viikolla sähköpostiini kilahti Elloksen -40% alekuponki, joten päätin käydä kurkkimassa vähän takkivalikoimaa... ja siellähän se täydellinen mua odotti! Twist & Tangon ihanan yksinkertainen bikertakki! Hintaa jäi alekoodin jälkeen vähän alle 200€, joka edelleenkin tuntuu pieneltä summalta tällaisesta aikaa kestävästä ja taatusti luottovaatteeksi muodostuvasta vaatekappaleesta.






 Olin haaveillut bikerista, joka on niitein koristeltu, mutta tajusin, ettei mun kannata ostaa sellaista sijoituksena. Mä nimittäin varmaan kyllästyisin niihin niitteihin. Siksi päädyin loppujen lopuksi tällaiseen tosi basiciin. Ajattelin myös, että takin on oltava musta, mutta tämä mun onkin mariinin sävyinen. Pelkäsin sen olevan liian sininen, mutta onneksi väri on tosi tummansininen, eikä juurikaan "loista" sinisenä. 

Ai, että! Kyllä nyt kelpaa käppäillä kevätkaduilla. :) ♡

P.S. Sain muuten koko illan kuittia Sampalta, kun satuin innostuksissani sanomaan, että "Tää taitaa nyt olla jackpot!". Kaikki olikin sitten koko illan jackpottia. :D

10 kommenttia :

  1. Ihana takki (: sama investointi edessä jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä kannatti odottaa ja etsiä sitä oikeaa. :)

      Poista
  2. Tosi kiva takki, ja nahka näyttää hyvältä ja pehmeeltä! Sun kasvot on iha älyttömän kauniit ja tykkään sun kulmakarvojen muotoiluista. Ju tuo tukka sopii täydellisesti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Essi! Nahka on juurikin niitä! :>

      Mä tykkään uudesta tukastani edelleen tosi paljon. Silmätkin on jo tottunut tuohon tummaan. :> Kulmakarvat piti värjätä tummemmaksi, että sopis paremmin tukkaan, mutta se on pieni vaiva. :)

      Poista
  3. Onpa ihana! Mä harkitsin tekeväni ton saman, kun Ellokselta tipahti toi -50%-tarjous postiluukusta, mut nettisivujen mukaan alennus ei ollut voimassa millekään noille kivoille nahkatakeille, kuten tolle Twist & Tangon :( Näköjään olin väärässä!

    Nooh, tuskin mä sitä takkia olisin puhki käyttänyt kuitenkaan, kotiutin sit halpisversion H&M:ltä neljälläkympillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)

      Ne tarjoukset on useimmiten sellaisia, että ne ei koske prosenttimerkillä nimettyjä tuotteja (kuten esim. Twist & Tango), mutta toi viimeisin tarjous koski myös niitä, joten tartuin heti tilaisuuteen. :)

      Poista
  4. No tuo kyllä on ihan jackpot! Aivan ihana! <3

    VastaaPoista
  5. Hyvännäkönen! Mä oon keräilly ittelleni jo ihan liikaa nahkatakkeja, mutta silti multa puuttuu tollanen musta biker-malli.. Ja toihan on kyllä nimenomaan just se nahkatakkivaatekaapin kulmakivi :D Toivottavasti onnistun siis telemään vastaavan löydön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä pidän sulle peukut pystyssä! ;) Tää on tosi kiva malli siitä, et saa kivan kontrastin löytyy helposti, jos yhdistää tällaisen johonkin naiselliseen. :)

      Poista