Kaksplus.fi

Contrasts

3. maaliskuuta 2013


Vaikka kello on jo 11, mua edelleen väsyttää... Eilen oltiin vasta noin klo 2.30 kotona, koska oltiin juhlimassa ihanan tyttösen 25-vuotis syntymäpäivää kaveriporukalla. Oli tosi kiva ilta! Oli muuten ihan liian jännittävää ajaa kotiin, kun maahan oli satanut varmaan 20 cm lunta, eikä teitä oltu aurattu... Pidin ratista kiinni valkoisin rystysin koko matkan. Hui!

Äsken heräsin ja kohta syön aamupalan. Sitten täytyiskin laittautua valmiiksi tätini syntymäpäiväjuhlia varten ja kiirehtiä äidin ja isin luo auttamaan juhlavalmisteluissa. Mä en vielä edes tiedä mitä mä pukisin päälleni... Ehkä saman mitä mulla oli eilen illalla päällä? Juhlat ovat kuitenkin rennommanpuoleiset, joten eilisen illan asu vois sopia hyvin.







Bikerliivi / Pikkuveljeni vanha (Weekday)     Neule / Lindex     Mekko / Object     Legginsit / H&M     Laukku / Marc by Marc Jacobs     Kengät / Dr Martens


Eilen käytiin Samin kanssa nopeasti kaupoilla, joten sain hyvän syyn pukea toista kertaa jalkaani nuo uudet leggarit. Halusin yhdistää tuon uuden mekonkin, koska se sopii musta niin passelisti noiden leggareiden kanssa. Kuvien mukaiseen asuun sitten päädyin! Tykkäsin asusta tosi paljon. Värit olivat kivan raikkaat ja keväiset ja bikerliivi toi kontrastia hempeyteen. Korot ois sopineet hyvin asuun, mutten viittinyt lähteä tarpomaan noita tosi jäisiä katuja sellaisissa. Tykkäättekö asustani? 

Nyt mun täytyy rientää! Palaillaan, ihanat!



24 kommenttia :

  1. Pretty look! Lovely pictures as well;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu, tykkään! Noi legginssit on älyttömän kivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Riikka! Mä tykkään niistä kans tosi paljon. :)

      Poista
  3. Tuo sun neule on ihanan värinen. :) Tykkään muutenkin tästä asusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät. :) Neule on mun lemppari kevätneule! Vielä pari viikkoa sitten ei ois tuntunu kivalta laittaa sitä päälle, mut nyt oon jo ihan kevätfiiliksissä! :>

      Poista
  4. Tosi kaunis asu. Kontrasti on kiva! Ja tuo minttuneule menee kuin nakutettuna leggareiden kanssa.

    Ihaanaa kekkeri päivää teille <3

    -Jenna
    http://mybalanceandinspiration.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jenna! :) Mä rakastan kontrasteja pukeutumisessa. Mä itseasiassa puin ton liivin sen takia, koska noi leggarit ja neule sopi liian hyvin yhteen! xD

      Poista
  5. Oi ihana asu :) Toi bikerliivi on upee lisäys tohon asuun! Tosi kiva blogi muutenkin, pitää ryhtyy seurailemaan!


    Chekkaa mun oma?
    http://vt-chance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! Tervetuloa seurailemaan. :> Liivi kruunas musta asun.

      Poista
  6. aivan uskomattoman siisti tyyli sulla! ihan huippu blogi, jään seurailemaan <3 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, ihana kuulla! Kiitos, Anni-Maria! :>

      Poista
  7. ompas kiva idea yhdistää mekko ja neule :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tykkään kanssa. :) Mä yhdistän aika usein mekkoja ja neuleita.

      Poista
  8. Vitsit miten upea asu jälleen kerran! En varmaan koskaan lakkaa ihailemasta sun kykyä yhdistää vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kauniisti sanottu! :> Kiitos, ihana!

      Poista
  9. Moikka, mulla olis sulle yks haaste (:

    http://elinanstyle.blogspot.fi/2013/03/11-asiaa.html

    VastaaPoista
  10. On muuten hyvän näkönen asu. Ihanan rento ja relee!
    Ton mallisia nahkaliivejä oon pitänyt outoina, mut näyttää kyllä silti ihanan letkeeltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Kiva, että silti asu miellyttää silmiäsi. ;)

      Poista
  11. Postaustoive: rakentaisit jonkun nettikaupan vaatteista sinun tyylisiä asuja :) Esim. ihan vaan Ellos, HM tms :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, hyvä idis! Kiitos postaustoiveesta. :)

      Poista