Kaksplus.fi

Comfort Zone

30. maaliskuuta 2013


Tulin postaamaan teille mun toissapäiväisen asuni. En usko, että musta irtoaa pahemmin muuta juttua tänään, koska oon niin rikkipoikkipuhki tämän päivän kokkaamisesta, leipomisesta ja vieraiden kestitsemisestä. Huh, mikä urakka! Palkinnoksi päivän uurastuksesta saatiin monta tyytyväistä masua ja kiva ilta, joka piti sisällään paljon naurua ja jutustelua. Kerron lisää varmaankin toisessa postauksessa, jos mun pikaisesti ottamat kuvat onnistuivat.

Takaisin asuun... Kuten ehkä tiedätte, mä suosin rentoja asukokonaisuuksia, joten ylläripylläri sellaista olisi taas luvassa! ;) Menin muistaakseni käymään kaupoilla näissä vaatteissa, mutta voisin hyvin kuvitella pukevani tämän asun päälleni myös kouluun. Tää on sellainen asu, joka syntyy tosi helposti ja on ihan mun näköinen ja mulle tyypillinen asukokonaisuus.







Neule / 2nd Hand     Mekko / Object     Sukkahousut / Lindex     Kengät / Vagabond     
Huivi / 2nd Hand (Max Mara Weekend)     Nahkatakki / Twist & Tango


Mun on muuten pakko löytää jostain tuollaiset samanlaiset sukkikset. Noi on ihan reikiä täynnä... Molemmissa jalkapohjissa on ihan jumalattoman isot reiät ja reidestäkin löytyy muutama pieni reikä. Käytän noita ehdottomasti eniten ja noi on mun luottosukkikset, jotka sopii melkeinpä asuun kuin asuun. Pitäkäähän peukkuja, että löytäisin jostain yhtä ihanat!

Nyt mä otan rennosti ja meen pötköttelemään sohvalle. Laitettiin leffa just pyörimään, joten seuraavat pari tuntia menee sen parissa rentoutuen. :) Palaillaan taas!

4 kommenttia :

  1. Kaunotar! Ihana rento asukokonaisuus. Onnea sukkisten metsästykseen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanainen! Viihdyin hirveän hyvin tässä asussa, mikä ei sinänsä ollut yllätys.

      Täydelliset sukkikset on löydettävä, vaikka mikä ois! :D HAHA! Pienet voi olla ongelmat.... :P

      Poista
  2. Tosi kiva asu, rennon tyylikäs! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sellaisiin asuihin mä usein tähtäänkin. ;)

      Poista