Kaksplus.fi

Splendidly Spent

28. helmikuuta 2013


Kävin tänään vähän shoppailemassa sen jälkeen, kun oltiin syöty Samin kanssa lounaat Chicosissa. Kiertelin muutamassa kaupassa ja löydin tosi ihania juttuja.

Nämä korvikset löytyivät Glitteristä. Huomasin jo kaupassa, että toisessa korviksessa on vähemmän piikkejä, mutten antanut sen haitata. Ei sitä kukaan muu huomaa kuitenkaan. Ajattelin lauantaina laittaa nämä korviini roikkumaan. Saa nähdä onnistuuko suunnitelmani, sillä mä en jostain syystä osaa nykyään käyttää korviksia. Jokunen vuosi sitten mulla oli alaston olo ilman korviksia, mutta nyt on ihan toisinpäin!


 Ihanat kukkaleggisit löytyivät H&M:stä. Olin näitä ihastellut jo aiemmin eräässä blogissa (tosin eri sävyisenä), joten ajattelin tänään käydä kurkkimassa, josko niitä löytyisi meidän lähiliikkeestämme. Onneksi löytyi! Mulla on jo eräs aikas ihana asuidea mielessäni...


Tää Vilan mekko mun oli PAKKO ostaa! Tää näytti niin mun jutulta jo rekissä roikkuessaan ja sovituskopissa mulla olikin sitten sellainen olo, etten voi mitenkään jättää tätä kauppaan. Pystyin jo kuvittelemaan monta asuyhdistelmää, joihin tää mekko sopii. Match made in heaven! En normaalisti maksaisi näin paljoa (39,95€) tuollaisesta vaatekappaleesta, mutta tää mekko iski sen verran lujaa, etten nähnyt vaihtoehtona jättää sitä kauppaan! Oon muuten huomannut, ettei vaatetta kannata ostaa, jos se ei herätä asusuunnitelmia mielessä samantien. Jos ideoita ei herää, vaate on luultavasti hutiostos!



Mä löysin viimeinkin näitä kierrepompuloita! Piti heti ostaa kaksi viiden ponnarin settiä, koska ne olivat Glitterissä alessa (2,50€/kpl, normaalisti 4,90€). Noi ponnarit on niin herkullisen värisiä! Arvaatte varmaaan, et mikä väri mulla on tällä hetkellä päässä? ;)  Ajattelin muuten ensin, että noi jää mun kotiponnareiksi, mut miksei vois julkisestikin pitää tällaista?! Värikäs ponnari tois vaan kivan pienen piristysruiskeen asuun.


10 kommenttia :

  1. Voi eiii, sainko sut ostamaan noi leggingsit? :D Loistavaa, kiva nähdä miten yhdistelet niitä!

    VastaaPoista
  2. Voi kun oppisin käyttämään printtihousuja. Niillä saa niin ihanaa ilmettä asukokonaisuuteen aikaan. Muilla ihailen, mutta joku estää itse kokeilemasta. Jospa huomena kirppikseltä löytäisin, niin malttaisin maksaakin, vaikka käyttö jäisi vähäiseksi.. :)

    Odotan innolla yhdistelyjäsi!

    -Jenna
    http://mybalanceandinspiration.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa vaan vetästä jalkaan erilaisia printtipöksyjä niin huomaa pian, mikä on se oma juttu ja mikä taas ei tunnu hyvältä. :) Rohkeasti vaan testailemaan! Ja sit yläosaks jotain yksinkertaista niin ei voi mennä pieleen. :>

      Hihii, yritän pian laittaa ekan pöksyasukuvan. :)

      Poista
  3. Oi voi, juuri noita korviksia katselin viikolla, mutta jäivät kauppaan.. Pitäsköhän palata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs! :) Kone antoi ainakin meidän liikkeessä niiden hinnaksi about 2€, vaikkei tuotetta oltu merkattu aletuotteeksi. :)

      Poista
    2. Jos muistan oikein niin nuo korvikset oli juuri päättyneessä -75% alessa, ehkä .. Siitä voisi johtua tuo huima alehinta, ja ne on vaan jääneet myymälän puolelle esille. Mutta miulla nyt on vähän laho muisti että voi olla myös jokin kiva tietokone-bugi :)
      Terveisin myyjätäti. ;)

      Poista
    3. Hehee! Mulla kävi hyvä tuuri siis. :>

      Poista
  4. Hyviä löytöjä olet tehnyt! Ihana kuosi noissa housuissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mäkin tykkään, sopivan hillitty kuviointi.

      Poista