Kaksplus.fi

Recent Past in Pictures

15. helmikuuta 2013


1. Aina ei mee nallekarkit tasan! Verratkaapa mun pikkusiskoni OMIA kynsiä ja mun nysiä. Hmph. En oo kade, en.

2. Mun pesänrakennusvietti on alkanut nostamaan päätään taas näin kevään lähestyessä. Aloitin pienet sisustusuudistukset ostamalla nuo pilkulliset hatturasiat Stockmannilta. Kukkapurkit ovat sisältäneet aiemmin Cliniquen kosmetiikkanäytteitä, mutta nyt ne ihastuttavat  pilkkupurkkien rinnalla. Tuo mustavalkoraidallinen pieni rasia on Thomas Sabon korurasia.

3. Jejee! 9.2.2013 meni sadan lukijan raja rikki! 

4. Ostin alkuviikosta varmaan kaikille tutun "ketturepun", koska mua kyllästytti monen kassin raahaaminen. Tässä repussa on erityisen ihanaa se, että sinne mahtuu A4-kokoiset vihkot ja paperit sekä se sisältää pehmustetun tietokonelokeron. Nyt kelpaa kanniskella tietokonetta mukana!


1. Viime perjantaina käytiin Sevillassa syömässä. Samalla reissulla haettiin äitin ehdotuksesta Stockmannilta herkkuja kahvin kaveriksi. Voin kertoa, että oli aikas namia! Mä oon ihan koukuttunut macaron-leivoksiin. Nammmmmm!

2. Alkuviikosta mulla oli eväänä ruisleipää. Miten voi olla, että sama ruisleipä samoilla täytteillä maistuu eväänä paljon paremmalta kuin kotona syötynä?  

3. Mansikoita, mustikoita ja vadelmia. Onko herkullisempaa?

4. Lämminsavulohi maistui aikas herkulta ruisleivän ja juuston kera. Syön toistekin! ;)



1. Viime maanantaina oli taas karkkipäivä. Täytyy näin julkisesti myöntää, että tällä viikolla olen lipsunut mun herkkupäiväsäännöstä. :( Huomenna alan tsemppaamaan ja oon herkutta maanantaihin 25.2. asti.

2. Ostin jokin aika sitten orkidean koristamaan meidän ruokapöytää. Se on ihana ja niiiiiin kaunis! Samalla hommasin myös uuden "viherkasvisetin" lipaston päälle. Tykkään, kun on vähän vihreetä ympärillä.

3. Eilisen ystäväpäivän kunniaksi Sami toi mulle ihanan kukkakimpun...

4. ...ja mä leivoin Samille mutakakun. Jätin täytteen tosi löysäksi tällä kertaa Samin toiveen mukaisesti. Oli herkkua!



1. Erään lauantai-illan asu. Kiharoista tuli vähän hölmöt... Tollaset cockerspanielin korvat. :/

2. Otin tänään huvikseni kuvan päiväunilta herättyäni.

3. Ja tähänkin kuvaan liittyy nukkumista! Se on mun lempiharrastus. ;) Tässä kuvassa oon menossa yöunille ilmeisestikin tosi väsyneenä.

4. Keskiviikkona napsaisin kotimatkalla pärstäkuvan. Oli jotenkin kiva fiilis! :)

8 kommenttia :

  1. Tuo viimeisen kuvapläjäyksen 2. kuva: Näytätkö sä herättyäsi tuolta?!?!!! Oh my gosh, sä olet kaunis nainen! Ja sun kulmakarvat, täydelliset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! En todellakaan ainakaan ilman meikkiä! :D Ja yleensä herätessäni päikkäreiltä mulla on ripsarit murustunu poskille ja tyynyn painaumia... Tänään oli hyvät päikkärit, kun meikitkin pysy paikoillaan ja oli sellanen kiva "unipöhnä" kasvoilla! ;)

      Poista
  2. Lovely pictures!! Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Voi miten suloisia kuvia, namiherkkuja ja siun iloisia kasvoja ^^ Ihania tämmöset kivojen pikkujuttujen yhteenkokoamiset.

    Myöhäinen Ystävänpäivätoivotus. Olkoon tänään se uudestaan!

    Satu
    Indie by heart
    Psst. Kukee - kaulakoruarvonta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! :>

      Samoin sinulle! <3

      Poista
  4. Tosi kaunis varsinkin tuo unilta heräys kuva, näyttäisimpä mäkin herättyäni tuolta :--D Onko sulla siinä ruskeat hiukset vai näyttääkö vaan? :D Haha myös toi sormikuva on hauska :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kiitos! Ei oo ruskeat hiukset. Ne on jotenkin vääristyneet tossa kuvassa. :)

      Poista