Kaksplus.fi

Kevään herättelyä

16. helmikuuta 2013


Nappasin eilen puhelimellani kuvan asusta, johon olin tosi tyytyväinen. Yleensähän en puhelimella otettuja asukuvia täällä levittele, mutta ajattelin tehdä tänään poikkeuksen. Eilen nimittäin oli niin mahtava fiilis, kun puin päälleni piiiiiiiiitkästä aikaa jotakin räikeää ja värikästä. Musta tuntui heti, että kevät oli askeleen lähempänä!

Talven myötä huomaan itse ainakin tukeutuvani pääasiassa tummasävyisiin tai harmaisiin vaatteisiin. Jotenkin pimeyden keskellä mulle käy ainakin niin, että koko ajan väsyttää ja olo on aika "epäenerginen". Kuten muutama postaus sitten totesin, mä olen täysin fiilispukeutuja eli pukeudun vallitsevan fiilikseni mukaan. Eipä siis ole yllätys, että talvella päälle eksyy tummanpuhuvia vaatteita.


Neule / H&M
Paita / H&M
Farkut / Tiger of Sweden

Eilen kuitenkin päätin, että alan pikkuhiljaa totuttaa itseäni väreihin. Ja kyllä kuulkaa kannatti! Mulla oli niin ihanan energinen ja raikastunut olo, kun päälläni oli kirkuvanpunainen neule ja vaaleat farkut. Ajattelinkin, että pukemalla itseäni väreihin, on kevään pakko tulla nopeammin! ;)

Edit:// P.S. Muistakaapa heitellä postausehdotuksia tämän (klik!) postauksen kommenttiboksiin! :) 

22 kommenttia :

  1. Vitsi miten ihana toi punanen paita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sopis kyl sunkin vaatekaappiin. ;)

      Poista
  2. on kivan raikas asu :)

    VastaaPoista
  3. Voi kuinka pirteä tuo punainen väri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on! Kivaa piristystä talven ja lumen keskelle. :>

      Poista
  4. sulla on ihana blogi!(:
    http://pilvislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. onpa ihanan pirteä! :) Olet kyllä luonnonkaunis ihminen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, moona! :) Kauniisti sanottu. :>

      Poista
  6. Voi kun kivan värinen tuo neule! :-) Ja sulla on myös tosi ihana banneri!<3 :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Kake! Mä oon ihmetellyt sitä, miten oon syksystä lähtien jo kattellut tota banneria. Yleensä kyllästyn kuukaudessa! :P

      Poista
  7. Sulla on tosi upea tyyli ja ihana blogi !
    Käy katsomassa munkin liity lukiaks jos tykkäät !
    donteverstoploving.blogspot.com

    VastaaPoista