Kaksplus.fi

Instasplash!

1. helmikuuta 2013




1. Kandia pukkaa! Hitaasti, mutta varmasti...

2. Mun eka Essien kynsilakka! Tää on niin hyvä! Pysyy kynsillä tosi hyvänä muutaman päivän. Mun aikaisemmat lakat on pysyneet hyvällä tsägällä päivän, joten voitte uskoa, että olen ihastunut Essieen!

3. Äiti osti Sampalle ihanan, tummanpunaisen ruusun hyvien työuutisten kunniaksi. Ruusu avautui tosi upeasti!

4. Hyvä elämänohje, joka mun pitäis pitää useammin mielessä. 


1. Itsetehtyjä jauhelihapihvejä ja uunijuureksia. Namnam!

2. Uunijuurekset kypsenemässä.

3. Ihana takkatuli äidin ja isin luona. 

4. Käytiin pari viikkoa sitten Samin kanssa Chico'sissa syömässä. Bataattiranskalaiset on niiiin hyviä!


1. Puss & kram! 

2. Mulla tulee aina hyvä mieli, kun avaan yhden meidän astiakaapeista. Värit ♡

3. Äidin, isin ja pikkusiskon tuomasta yllätystuliaiskassista löytyi mm. kuvan teepaketti. Eikö oo söpö? :>

4. Aurinko! Kevättä odotellessa...


1. Viime lauantain asukuvanäpsäisy. 

2. Tikkarinmussutuskuva.

3. Onko mukavampaa kotivaatetta kuin avomiehen jättikokoinen huppari? Voin kertoa, et ei oo. :>

4. Tänään aamulla nappasin hississä asukuvan. Ostin eilen tuon päälläni olevan takin. Tykkään siitä hirmuisesti! (P.S. Parempia asukuvia luvassa...)



1. Koulun alkua joululoman jälkeen helpotti kummasti yksi mun suosikki maisemistani. ♡

2. Lily oli meillä pari päivää hoidossa. Totesin taas, että tuolla hauvelilla on taito löytää ne kaikista parhaimmat ja pehmeimmät paikat. :)

3. Mä sytytin muuten ihan ite takan! Nyt olen senkin "taidon" oppinut. :P

4. Lillerilallerimurumussukka ♡

8 kommenttia :

  1. Tikkarinmussutuskuva on ihan mahtava. Tykkäsin myös edellisen postauksen asusta kovasti, mutta unohdin kommentoida näköjään siihen...

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! Mustakin siitä tuli kiva. :>

      Ihanaa viikonloppua sullekin!

      Poista
  2. Just ihastelin tota sun hupparia ennen ku luin ettei se ollutkaan sun oma. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl ihana! Samilla on samanlainen myös pinkeillä ja vihreillä yksityiskohdilla.

      Poista
  3. Great pictures!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. toi sun uus vaalee takki on kyl tosi hieno! ihastelin sitä jo siinä uudemmassaki postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mikaela! :) Takki oli loisto-ostos!

      Poista