Kaksplus.fi

Ihana yllätys!

25. helmikuuta 2013


Ai, että! Mulla oli perjantaiyönä jouluaatto. Olin vissiin ollut tosi kiltti, sillä sain ihan hirmuisen ihania tuliaisia äidiltäni, isiltäni ja pikkusiskoltani Lontoosta. :> Kuukausi takaperin sain myöskin saman porukan ruotsinristeilyltä pienen kassillisen tuliaisia; esimerkiksi Essien kynsilakan, suklaata, kaulahuivin ja Kusmi-teesetin. Niistäkin olisi pitänyt tehdä postaus erikseen, mutta se jotenkin jäi...

No, nyt halusin kuitenkin edes nämä Lontoon tuliaiset teille esitellä. Ne lämmittivät mieltäni niin kovasti. Kiitos rakkailleni ihanista tuliaisista!


Toivoin Cliniquen Superdefense-päivävoidetta kuivalle sekaiholle ja onneksi sitä löytyi! Oon käyttänyt pari pientä testeripurkkia ja oon ihan rakastunut! Voide imeytyy tosi hyvin ja jättää ihanan samettisen pinnan. Olin myös huomaavinani, että mun otsan epäpuhtaudet (jotka kuulemma johtuu ihon kuivuudesta) vähenivät. Suosittelen koklaamaan!

Äiti löysi hyvään hintaan Helsinki-Vantaan taxfreesta yhtä suosikkivoiteistani eli Weledan Skin Food -tuubin. Tää on loistava tosi kuivalle iholle! Mä laitan tätä yöksi aina imeytymään koko kasvoilleni.




Lushin liikkeitä on nykyään harmittavan vähän täällä Suomessa! :( Lontoosta niitä onneksi löytyy useampia. Mä rakastan erilaisia tuoksuja, joten Lushin tuotteet on ehdottomasti mun mieleeni.

Rasiassa on vartalovoi nimeltään Buffy. Tuoteselostuksen mukaan sitä voi hieroa iholle jo esimerkiksi suihkussa. Voisin tänään testata sitä! Kukkakuvioinen pala taas on hierontapala Each Peach (and Two's a Pear), joka hierottaessa sulaa iholle. Ajattelin testata tätä ens kerralla, kun mulla on hartiat jumissa. Samppa saa sitten vähän hieroa hedelmäistä tuoksua mun hartioilleni! :P



Harrodsissa kuulemma tehdään paikanpäällä näitä pikkunameja. Niitä saa tilata vaikkapa omilla nimikirjaimilla, jos haluaa. Voin kertoa, että nää oli ihan huippuhyviä! Niissä oli montaa eri makua ja joka suupalalla sai jännittää, että mikäköhän maku tällä kertaa maistuu suussa.



Sain myös kaksi lisäystä "Essie-perheeseen", jossa on tällä hetkellä kolme jäsentä jo. Äiti tietää, että mulla on tosi pehmeät, heikot ja helposti liuskottuvat kynnet, joten Rock Solid tuli ehdottomasti tarpeeseen! Ajattelin testata tätä huomenna. Voisin samalla levittää siihen päälle tuota ihanan hempeän vaaleanpunaista lakkaa, jonka sävy on Not Just a Pretty Face. Toivotaan, että pysyvyys on yhtä hyvä kuin viininpunertavassa Bahama Mama -sävyssä.



Sain myös tosi suloisia sukkia. Nuo haaleamman sävyiset on unelmanpehmeitä, joten sopivat esim. yösukiksi loistavasti! Sydänkuvioiset sukat on muuten vaan rakkautta. ♡


Kiitos vielä, rakkaat! 

8 kommenttia :

  1. Tosi kivoja tuliaisia oot saanut :)

    VastaaPoista
  2. Ihania tuliaisia. Teidän äiti osaa valkata aina ne just oikeet asiat sinne lahjakassiin :D

    T:Outi

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanaa saada tuollainen ylläripaketti! <3

    -Jenna
    mybalanceandinspiration.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Mä hiplailin noita erilaisia vartalovoita Hongkongin Lushissa, mutta en sitten kuitenkaan ostanut. Mun mielestä ne ei oikein sulanut iholle, mutta ehkö ne toimiikin paremmin suihkussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, suihkussa toimi oikein hyvin! Vartalovoi kuori ihanasti ja jätti kosteutetun olon iholle. :)

      Poista