Kaksplus.fi

Fiilispukeutuja

9. helmikuuta 2013


Hohhoijakkaa, kuinka kiireistä mulla on ollut! Aikaa postata on nykyään enää pari kertaa viikossa, koska kandin kirjoittaminen, aineistonkeruu ja sen suunnitteleminen sekä muutama rentoutumistunti päivässä vievät mun aikani. Voin jo nyt varoittaa, että ensi viikolla tuskin tulee kovin montaa postausta (ellen välttele kandin kirjoittamista postailemalla :P), mutta kannattaa seurailla mun Instagramia sekä Facebookia. Molempiin löytyy linkki/lisäinfoa tosta bannerin alapuolelta.

Eilen oli kiva päivä. Aloitin aamun zumballa ja suihkulla. Meikkailin ja puin rauhassa välillä dataillen. Kuuden aikaan mentiin Sevillaan syömään äitin, isin, pikkusiskon ja Sampan kanssa. Ruoan jälkeen haettiin Stockmannilta macaron-leivoksia ja pari jotain suklaa-passionleivosta ja herkuteltiin samalla The Voice of Finlandia katsoen. Annoin itselleni luvan relata koko päivän, koska tiesin, että viikonloppuna mun on tehtävä kovasti töitä kandin eteen. Onneksi vietin niin ihanan rentouttavan perjantain, että energiaa ahertamiseen riittää varmasti! :)


Neule / Pikkuveljen vanha (alunperin Weekday)
Mekko / H&M

Tässäpä teille eilisen asua ja nassua. Rennolla linjalla mentiin eilen(kin). Yritin aluksi pukea päälleni jotain värikästä ja keväistä, mutta kurkistettuani ikkunasta ulos hylkäsin ajatuksen samantien. Jotenkin alkoi yhtäkkiä kaikki tumma houkuttelemaan... Mä oon niiiiiin tunnepukeutuja. En voinut todellakaan kuvitella itseäni tuonne MASENTAVAN lumisateen keskelle mintunvihreässä neuleessani tai kukkamekossani. Jos aurinko olis paistanut, asia olisi ollut aivan eri. Löytyykö muita fiilispukeutujia?

Nyt mä meen meikkailemaan leffareissua varten. Palaillaan!

40 kommenttia :

  1. Munkin mielestä näytät näissä kuvissa erityisen kivalta :) ihanan rento asu, harmi kun mulla ei taida olla mitään vastaavia vaatteita et vois kopioida ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Paras kohteliaisuus asusta taitaa olla se, että joku haluaa kopioida sen. :> Kiitos siis siitäkin!

      Poista
  2. Hei Milla! Kiva kun vierailit blogissani, tulin heti vastavierailulle. :) Täytyy sanoa, että tyylisi on ihana. Taidan jäädä seurailemaan, nähdään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! Kiitos, nieinda. :>

      Poista
  3. Aivan ihana asu! Tykkään !;)

    VastaaPoista
  4. Kiva asu! Ja tsemppiä kandin kanssa :) Mä oon tehnyt hulluna opiskelujuttuja koko viikon ja ihana kun saa nyt ottaa vaan rennosti tämän viikonlopun. Pitäisi muistaa nauttia jokaisesta vapaasta hetkestä, tuntuu että koko ajan on joku deadline tulossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Riikka! Kyl se kandi alkaa tästä pikku hiljaa muotoutua. Toivottavasti ainakin!

      Nauti vapaasta viikonlopustasi! <3

      Poista
  5. You look so beautiful!!! Great pictures! I'm following you right now, hope you will do same!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. you look pretty <3
    share the feeling <3

    wish you a wonderful saturday night <3

    love xxxxxxx

    VastaaPoista
  7. You look gorgeous!lovely blog!
    follow u hope u follow me back
    kisses
    http://dianadmoda.blogspot.com.es/

    VastaaPoista
  8. Tää on ihana tämä sun blogi :)
    Kiitos ihanista kommenteista :)
    Jäin tätä seurailemaan, liityin siis lukijaksi.
    Hei yks kyssäri noista Dr. Martenseista, EIKS ne oo niin isot et niillä on hankala kävellä!!!
    Mun ainakin on tosi hankala!! :D Voitko pliis kertoa miten niillä kävelee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :))

      Kyllä mä niillä ihan normaalisti pystyn kävellä! :D Onhan ne vähän painavat jalassa, mut ei se ainakaan mulle oo ollu ongelma. Onks sulla liian iso koko? Koklaa villasukalla vaiks, et helpottaako kävely ollenkaan. :)

      Poista
  9. Söpö asu ja täällä toinen fiilispukeutuja, ehdottomasti! ;-)

    VastaaPoista
  10. Tosi söpö neule, ja kiitos kommentista on kiva tietää että muutkin tykkää jälkkäreistä :D
    Liityin lukijaksi sillä blogisi vaikuttaa tosi kivalta, toivattavasti nään sinut uudestaan minun bloginikin puolella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä RAKASTAN jälkkäreitä. ;)

      Tervetuloa Katariina!

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Hehee, I know! Ollaaks tekstiilikaksosia joku päivä? ;)

      Poista
  12. Oot kyllä tosi kaunis! c: ja ihanat vaatteet!

    VastaaPoista
  13. Ihania kuvia, yhdyn edellisiin että näytät tosi kauniilta. Ja toinen fiilipukeutuja ilmoittautuu, viime viikko mentiin kokonaan mustissa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! :) Joo, mulla sama. Kiva, että meitä fiilispukeutujia on tullut kaapista ulos jo kolme. ;)

      Poista
  14. Täytyy liittyä muihin ja sanoa, että näytät näissä kuvissa aivan supernätiltä! :)

    VastaaPoista
  15. Tosi kiva tuo neule ja paljon tsemppiä kandin tekemiseen :)

    VastaaPoista
  16. Heipsan :) Jaoin sulle tunnustuksen blogissani, käyhän nappaamassa se omaksesi! :))

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/2013/02/new-blog-love.html

    VastaaPoista
  17. Ihana toi mekkko, joka pilkistää hameena! Kukkakuosi vaan aina tuo piristystä talveen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon samaa mieltä. Talvella, jos koska, tarvitaan piristystä! ;)

      Poista
  18. Löysin just randomisti sun blogin ja olin ihan fiiliksissä ku luin tän postauksen että "wooooooou, tää tyttö on Sevillassa!!", mutta totesin että meni vähän vikaan mun oivallus. Ite asun just Espanjassa ja kävin pari vkl sitte Sevillassa ni pisti nimi silmään. Mut no worries, en pettyny (kovasti) ettet ollukaan täällä, koska sulla on niin söpö tyyli että se vähän korvas :D

    http://aitioonelossa.blogspot.com.es/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe! :D Voin kertoa, että olisin tosi mieluusti Espanjan Sevillassa!

      Kiitos, Linda!

      Poista