Kaksplus.fi

DiFFerent

2. helmikuuta 2013


Arvatkaapa, mitä mä olen eilen ja tänään tehnyt? Voin kertoa vinkkinä, että siihen liittyy oleellisesti palkkapäivä. ;) Joo, arvasit oikein! Oon shoppaillut. Mutta vain kahden vaatteen verran.

Toissa päivänä pyörin luennon jälkeen keskustassa ja kiertelin muutamassa kaupassa. Tein kivan löydön H&M:n alerekistä, tuon takin nimittäin. Ihastuin siihen siksi, koska se on niin erilainen kuin mun muut ulkotakit. Ensinnäkin väriltään, koska mulla ei taida olla kuin yksi vaaleampi takki ja toiseksi pituudeltaan. Mun kaikki takit tuppaa nimittäin olemaan (ainakin ne, jotka nyt tulee mieleen! :D) pitemmän mallisia. Takki oli siis ihana ja tuore tuulahdus mun vaatekaappiini! 


Takki / H&M (Uusi!)
Huivi / DIY
Pipo / Vila
Neule / COS
Kengät / Dr. Martens
Laukku / Marc by Marc Jacobs



Eilen pyörin läheisessä kauppakeskuksessa aikani kuluksi. Kävin kurkkimassa Lindexin alet. Voin paljastaa, että tyhjin käsin en lähtenyt. Lähipäivinä näette, mitä kannoin mukanani kotiin. ;) Vinkvink, se ei ehkä ole kaikista "millamaisinta"... 

Mulla on muuten sellainen tapa, että ostan lähes aina vaatteeni alesta. Kun menen kauppaan, kävelen ensimmäisenä penkomaan alerekit ja sitten vasta silmäilen muuta liikettä. Alennusmyyntien aikaan en varmastikaan kurki muita kuin alehyllyjä. Mä voisin alkaa läheisen kauppakeskuksen "Tarjoushaukaksi". :P

Tänään olis tarkoitus tehdä kandityötä, syödä hyvin ja illalla nähdä kavereita piiiitkästä aikaa. Jejee! Palaillaan!

P.S. Jos joku ihmettelee kenties sitä, miten pärjäsin ulkona kuvanmukaisella varustuksella, vastaus on: KERROKSET. Neule on lähes kokonaan villaa, mulla on kahet sukkahousut ja muhkea villahuivi. Hyvin pärjäsin! 


38 kommenttia :

  1. Tosi kivannäköisen takin olet löytänyt! Mulla on sama tapa, että alerekit tulee aina pengottua ihan ensimmäiseksi ja sitten vasta kurkitaan muihin hyllyihin, jos edes kurkitaan :D Alesta tekee edullisia löytöjä, opiskelijan lompakko tykkää.

    VastaaPoista
  2. Oioioi, tykkäilen tästä asusta kovasti! Ihanan lämpöinen ja rento kokonaisuus, josta ei puutu asennetta. :) Tuo takki näyttää tosi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just oisin samoilla sanoilla kuvannut mun asuani! :D Kiitos, Julia!

      Poista
  3. Sulla on liian ihania vaatteita, oioi!:)
    Sait uuden lukijan, sulla on superkiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos! Ihana kuulla, tervetuloa seuraamaan! :)

      Poista
  4. On kyllä kiva takki! Mua harmittaa kun nämä talven alet on mennyt ihan ohi kun ei oikeen ole rahaa ja pitää säästää tulevaan matkaan. Onneksi Lontoosta löytyy varmaan shoppailtavaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin vasta ekaa kertaa nyt koulusin talvialeja. Mä oon satavarma, että Lontoosta löytyy sulle shoppailtavaa! ;)

      Poista
  5. Vitsi miten kiva asu! Mun on _saatava_ tuollainen takki! ._. Onkohan niitä siellä vielä, jos tuo kerran alennuksessa oli..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli niitä Helsingissä Kämp-gallerian ja Aleksanterinkadun myymälöissä vielä. Molemmissa oli useampi kappale vielä myytävänä.

      Poista
  6. Kiva taito tehdä löytöjä aleista, itse löydän yleensä ne kivoimmat jutut normihintaisina. Tuo takki näyttää hyvältä päälläsi ja monikäyttöiseltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Oujmi! Alesta tulee usein katsottua ja kokeiltua sellasia vähän oman mukavuusalueen ulkopuolella olevia vaatteita, jotka paljastuukin tosi ihaniks loppujen lopuks. :)

      Poista
  7. Tosi nätin näköinen takki kyllä. Ja kun kerroksittain pukeutuu niin pärjää ihan mainiosti "pikkutakeillakin" ! Mulla on ollut monena päivänä nahkatakki-turkisliivi -yhdistelmä sekä muhkea huivi, ja hyvin tarkenee. Tosin nyt alkaa olla jo liiankin lämmin niille, eilen taisi olla celciukset plussan puolella jee :)

    Hei kiitos kivoista kommenteista :) Olenkin jo Bloglovinin kautta seuraillut jokusen kuukauden sinun blogia & postauksia. Siellä on pysynyt paremmin perillä kuin GFC:n kautta.. (mutta näköjään nyt on Bloggerikin muuttunut sellaiseksi että näkyy kuinka monta lukematonta postausta keltäkin on :D) Lukijanasi siis myös nyt ihan näkyvästi ^^

    Piti tulla toivottamaan hauskat viikonloput mutta se meni jo, mukavaa viikon alkua siis ! ^^

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kevät tulee pikkuhiljaa! Kyllä sitä oon kaivannutkin...

      Kiitos itsellesi kommenteistasi! :) Kiva kuulla, että olet jo pidempään viihtynyt lukijana.

      Mukavaa viikonalkua sullekin! :>

      Poista
  8. Hyvältä näyttää tuo sinun uusi löytö! Niin ja huivi on ihanan muhkean näköinen :)

    VastaaPoista
  9. Olen käsittänyt että opiskelet yliopistossa varhaiskasvatusta: Mitä mieltä olet alasta ja onko vaikea päästä? =) Harkitsen tässä alan vaihtoa, sillä pohdin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä opiskelen luokanopeksi. Varhaiskasvatus on kai enemmän lastentarhaopepuolta. Mutta siis, luokanopepuolelle on käsittääkseni hankalampi päästä. Oon kirjotellut ainakin parin postauksen verran fiiliksiäni:

      http://millamainen.blogspot.fi/2011/09/opiskelu-osa-1.html
      http://millamainen.blogspot.fi/2011/09/opiskelu-osa-2.html
      http://millamainen.blogspot.fi/2012/10/its-over.html

      Toivottavasti saat noista postauksista kaipaamasi tiedot! Jos et, kysy toki lisää! :>

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Hihii, kiitos! Mä pidän siitä hirmuisesti! Se on ollut mun päälläni joka päivä sen jälkeen, kun ostin sen. :>

      Poista
  11. Oi, onpas hyvännäköinen löytö! Ja jotenkin raikas, ja tyylikäs!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Takki oli tosiaan raikas tuulahdus vaatevarastooni. :)

      Poista
  12. Tosi hieno takki! Ihan nappilöytö.

    Mulla on sulle blogissa tunnustus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä käyn kurkkimassa sen. :)

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Kiitos! Se oli kyl mahtava löytö. :)

      Poista
  14. Oooh, onpa ihana jakku:) Miksen ite koskaan bongaa H&M:stä mitään tollasia ihanuuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jenna! Mulla on samanlainen fiilis Zaran kans. Mä en koskaan löydä liikkeestä mitään kivaa, mut sit bloggaajien päällä näkyy Zarasta ostettuje superihanuuksia. :D

      Poista
  15. Great comfy look!!!!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    VastaaPoista
  16. voi mikä takki, tois omaankin kaappiin hiukan vaihtelua ainaisten mustien ja harmaiden takkien joukkoon! kuolaan myös sun laukkua ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samasta syystä itekin ostin tuon. :) Toi kivaa vaihtelua! Mun laukku on aikas ihana! ;) Lemppari arkilaukkuni. :>

      Poista
  17. Ihana! Susta tulee jotekin kaukaisesti tyylin ja ulkonäön puolesta mieleen Chisu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Haha! No, kiitos kohteliaisuudesta! :)

      Poista