Kaksplus.fi

Burgundy = Love

27. helmikuuta 2013


Heipparallaa!

Eilen oli kiva päivä. Tai oikeastaan ilta. Päivän olin keräämässä aineistoa ja jostain syystä se ei eilen tuntunut mukavalta. Väsytti vaan ja oli mieli vähän maassa. Kotiin tullessani Sami oli reippaana tekemässä ruokaa meille ja pikkusiskollensa, joka tuli meille kylään. Syötiin yhdessä herkullista jauhelihavokkia (resepti löytyy täältä, klik!). Ruokailun jälkeen mä menin päikkäreille ja Sami ja Jenni aloittivat katsomaan leffaa. Samppa teki lettutaikinan ja tuli jossain vaiheessa herättelemään mua lettujenpaistoon. Jälkkäriksi syötiinkin sitten vastapaistettuja lettuja vaniljajätskin ja vadelmahillon kanssa. NAM! Loppuilta hengailtiin sohvalla ja katsottiin telkkaria. Oli tosi kivaa! Kiitos seurasta, Jenni! ♡

Tänään aamulla köllöteltiin Sampan kanssa pitkään sängyssä ennen kuin herättiin syömään tuoreita karjalanpiirakoita. Jatkettiin päivää rennosti katsomalla sarjoja. Saatiin me sentään puettua vähän siistimmät vaatteet kauppareissua varten. Mun teki mieli jätskiä, joten käytiin samalla syömässä jätskiannokset. Samilla on tällä viikolla ollut miniloma ennen siirtymistä uuteen työpaikkaan ja on ollut tosi kiva viettää yhdessä aikaa.











Takki / H&M     Neule / H&M     Farkut / Tiger of Sweden     Laukku / Rebecca Minkoff     
Kengät / Dr Martens     Pipo / Aleksi 13     Huivi / Lindex

Yllä olevassa asussa kävin siis läheisessä kauppakeskuksessa pyörimässä. Päätin ottaa käyttöön tuon joulukuussa yllätykseksi saamani Rebecca Minkoffin laukun. Laukun pinta on mokkaa, joka on tosi herkkä pintamateriaali, joten oon tosi tarkka siitä, koska sitä käytän. Ikkunasta paistava aurinko ja lyhyt kävelymatka rohkaisivat mut ottamaan laukun käyttöön. Olen miettinyt, että voikohan tuota ruiskuttaa suojasuihkeella. Onko teillä kokemusta merkkilaukkujen pintojen suojaamisesta? 

Nyt pyörähti käyntiin uusin jakso Elementary-sarjaa (eli Holmes NYC), joten siirryn katselemaan sitä. Palaillaan taas, muruset!

P.S. Musta tuntuu hölmöltä kirjoitella siitä, mitä mä olen puuhannut. :D Kiinnostaako teitä edes lukea sellaisia höpinöitä? 


21 kommenttia :

  1. Kyllä mua ainakin kiinnostaa tällaiset arkiset höpinät, ne on usein parasta blogeissa :) Johtuukohan muuten tosta auringosta vai mistä, mutta munkin on tehnyt tänään koko päivän ihan kamalasti mieli jätskiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okka, kiitos mielipiteestäsi! :) Yritän kirjoitella useammin arkisia höpinöitäni sit. :>

      Se voi olla tuo arska, joka saa jäätelöä himoomaan! Mä en nimittäin edes hirveästi tykkää jätskistä (paitsi vanilja-suklaapehmiksestä).

      Poista
  2. Kiinnostaa lukea! Ehdottomasti lisää :) Linkki ei muuten auennu mulle, tai siis siinä ei ollut linkkiä :D Toi neule on muuten tosi söpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielipiteestäsi! :) Arkisia höpinöitä tulee tästä lähin sit enemmän.

      Hyvä, kun sanoit! Oli linkki unohtunut kokonaan. Nyt on asia korjattu! :>

      Poista
  3. voi miten kiva blogi sullakin, ja superkaunis olet :)!

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi ! Välillä on ihan kiva lukea bloggareiden arkisia juttuja, jotenkin näistä jutuista saa todemman kuvan ihmisestä siellä kuvien takana :)
    Tykkään hurjasti Rebecca Minkoffin laukuista ja sinun laukkusi on aivan erityisen ihana !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Rebecca Minkoffilla on tosiaankin ihania laukkuja! :) Mua houkuttelis Mini Mac seuraavaks. :P

      Poista
  5. Aivan ihana takki! Terkkuja täältä Teneriffalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Reetta! :> Toivottavasti teillä on mukava loma! :)

      Poista
  6. Mä oon ihan hulluna NYC Holmesiin Tonin kans.. :D Ihan paras!
    Se hahmo tuo niin mieleen Tonin :'D
    Ihania kuvia, ja aivan ihana takki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se sarja on kyl tosi hyvä! :D Holmes on ihanan persoonallinen hahmo.

      Poista
  7. Uskon, että laukkuun voi suihkuttaa jotain mokkakengillekin tarkoitettua suojasuihketta. Kannattaa ehkä testata ensin johonkin näkymättömään paikkaan, ettei suihke vain tummenna pintaa. Aivan ihana muuten tuo sun takki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä testasinkin tänään. Hyvin meni kokeilu! Ei tullu mitään läikkiä tms. :)

      Kiitos, se on mun suosikkitakki tällä hetkellä!

      Poista
  8. Kirsi! Poistin vahingossa kommenttisi, koska se oli jostain syystä mennyt roskapostiosioon! Sori! :/

    VastaaPoista
  9. Ihanan rento asu! Ja kyllä tykkään lukee ihan normipäiväpostauksia, välillä oikeesti tarvii sellasia :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Anniinamaaria! :) Yritän kirjoittaa enemmän kuulumisiani tänne. :>

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kiitos, Mikaela! :) Viihdyin asussa tosi hyvin. :>

      Poista