Kaksplus.fi

Pink Lips

20. tammikuuta 2013


Hohhoijaa, miten laiskaa sunnuntaita mä olen vietellyt! Mun päivään on kuulunut myöhäisen aamupalan lisäksi sohvalla istuskelua, skypettelyä Australiaan ja pizzan syömistä. Tultiin eilen mun kotikotiini yöksi, vaikka muut olivatkin reissussa. Vietettiin Samin kanssa rentoa iltaa yhdessä TV:tä katsoen, saunoen, Lilyä rapsutellen ja takan lämmöstä nauttien. Mulla oli ihan sellainen olo, että oltiin lomalla! Oli niin kiva päästä oman kodin ulkopuolelle rentoutumaan.




Collegepaita/-tunika / Lindex
Housut / Monki
Koru / Indiska



Huomenna koittaa arki taas... Oivoi. Olis voinut viikonloppu jatkua vielä yhden päivän. No, ei auta muu kuin mennä huomenna hymyssä suin ykkösluokan opeks. Ihanaa uutta viikkoa kaikille! Otetaan se vastaan hymyssä suin, vaikka vähän väsyttäiskin. :)

10 kommenttia :

  1. Oi että, minulla on kanssa juuri sellainen olo että viikonloppu saisi jatkua vielä edes yhden päivän. Ja onneksi se nyt on mahdollista. Minä nimittäin sain huomisen viettää vielä vapaalla! Ihanaa, olo on kanssa niin laiska. Mutta tsemppiä sinne maanantaille, ne ekaluokkalaiset varmaan pitää vireystason yllä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnekas olet! Mulla olis pakollista omaa menoa vasta keskiviikkona, mutta "rahanhimoissani" otin sijaisuudet maanantaille ja tiistaille. Pitää pitää euron kuvat silmissä, jos alkaa haukotuttamaan! ;)

      Poista
  2. Sulle sopii tosi hyvin pinkit huulet <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan pirtsakka huulipuna! Kauniita kuvia susta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään punasta myös. :)

      Poista
  4. Sä olet jotenkin aina niin suloinen kaikissa kuvissa :-D Tosi hyvin sopii tuon värinen huulipuna!

    VastaaPoista
  5. Nää on ihania kuvia! Mä oon ihan ton ylimmän kuvan fani! :D

    VastaaPoista