Kaksplus.fi

Greys and Blues

19. tammikuuta 2013


Hellurei, mitäs teille kuuluu? Mulla alkoi koulu tällä viikolla. Alku oli "aika" kevyt, koska koko viikko sisälsi puolitoista tuntia koulua. ;) Mä oon parin viime viikon aikana tehnyt useamman sijaisuudenkin jo. Ensi viikollakin on kolmena päivänä sijaisuus ja kahtena muuna päivänä koulua. Kerrankin koko mun viikkoni on täynnä ohjelmaa. Se on kuulkaas harvinaista se! Missäs välissä sitä kandityötä muuten ehtis tekemään...? Hups!

Lily tuli meille yökylään eilen. On ihanaa, kun on koko ajan viekussa pikkuinen tuhisija. ♥ Harmi vaan, että pakkanen on niin kova, ettei pitkiä lenkkejä oikein voi tehdä. No, ollaan me silti keksitty tekemistä täällä sisälläkin. :)


Neule / Zoul
Farkkupaita / H&M
Housut / Monki


Yllä olevassa asussa olin eilen kutosluokan opena. Asu oli musta mukavan rento, mutta silti sopiva opehommiin. Eihän opeilla ns. pukukoodia ole, mutta musta tuntuis oudolta mennä pitämään tunteja collegehousut jalassa, vaikka samana päivänä oliskin liikuntatunteja.

Lily oli ihan hassu, kun otin kuvia. Ekoissa kuvissa sen kuono näkyi kuvien vasemmassa alareunassa. Se oli ilmeisesti linssiludelle liian vähän, koska myöhemmin muru hyppäsi sohvalle mun viereeni istumaan. Tuollaisessa asennossa se istui koko sen ajan, kun otin kuvia. Kun lopetin, Lily siirtyi meidän sänkyyn nukkumaan. Hassu höppänä! ♥

Nyt täytyy rientää, palaillaan taas!

6 kommenttia :

  1. Jopas olet rennon tyylikäs ope! :) Ja voi hellanlettas kuinka suloinen koiranen :D

    Ihanalta vaikuttaa sun blogi, käyn varmasti piipahtelemassa toistekin! :)

    Elena, http://myotajavastamaessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Elena! :) Kiva kuulla, että tykästyit.

      Poista
  2. Tykkään sun asusta tosi paljon (jälleen), kivat kontrastit. Ja voi ihana Lily <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! Lilyltä pusuterkut! :>

      Poista
  3. Ihanat siinä :) Noi on muute tosi kivat noi raidalliset sohvatyynyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! :)

      Mä tykkään ihan hulluna noista tyynyistä! Ne näyttää kivalta harmaata sohvaa vasten. :)

      Poista