Kaksplus.fi

Purple

5. joulukuuta 2012


Hellurei! Täällä kirjoittelee yksi laiskamato, joka ei ole saanut tänään oikein mitään aikaiseksi... Huoh! On turhauttavaa odotella sähköpostia kandiin liittyen. En mä uskalla alkaa oikein mitään tekemäänkään nyt ennen sähköpostia, jotten tee turhaa työtä sen eteen. Ei siis auta muu kuin odotella... Mä niin inhoan tällaisia päiviä, jolloin ei saa mitään aikaiseksi.

Asiasta toiseen, en ole muuten tainnut vielä kertoakaan, että ensi viikolla alkaa mun pisin sijaisuuteni koskaan. Sekin tosin on vain joululoman alkuun asti, mutta kuitenkin! Fiilikset on hyvät ja odotan innolla sijaisuuden alkua. On kiva saada lisää kokemusta, mutta myös lisätienestit lämmittää mieltä. ;)

neule / Gina Tricot,  mekko / Primark,  sukkahousut / Lindex,  kengät / Vagabond

Mä katsoin eilen Muotitietoinen-ohjelman kaikki jo tulleet jaksot. Yhdessä jaksossa stailattiin iso neule hameen kanssa. Mulla tuli heti hirmuinen inspis kokeilla samantyyppistä asua itselläni, joten kaivelin kaapista suurinpiirtein samantyyppiset vaatekappaleet. Mä kuroin neuleen vyöllä vähän lyhyemmäksi, koska se näytti mun mielestäni paremmalta niin mun päälläni. Tykkäsin asusta kovasti, joten puen sen varmasti "ihmisten ilmoillekin" joku päivä. Mitäs te tykkäätte?

Nyt mä menen meikkailemaan, koska juhlitaan tänään kavereiden kanssa pikkujoulua. Toivottavasti muistan kaivaa kaapista maailman hienoimman tonttulakin juhliin... Mun täytyy muuten esitellä se teillekin! ;) Palaillaan taas!

7 kommenttia :

  1. aaa ! rakastuin siun kenkiin :ooooo hyvälle näyttää asu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos Hanna! Noi kengät istuis kyllä tosi hyvin sunkin tyyliin. :>

      Poista
  2. Oi, miten kiva ja jotenkin tosi "sun näköinen" asu! :) Kannattaa ehdottomasti laittaa ihmisten ilmoille, sillä tuo asu pukee sua. Mukavaa pikkujouluilua! :)

    VastaaPoista
  3. Näyttää tosi hyvältä! Kivat sukkahousut :)

    VastaaPoista