Kaksplus.fi

OMG!

31. joulukuuta 2012


Uusi, uljas vuosi on hyvä ottaa vastaan uusi laukku käsivarrella. ;) 











Näyttääkö tutulta? (klik!) ;) Sami-muru yllätti ja tilasi mulle joulupäivänä netissä jumaloimani laukun. Olen tosin tiennyt laukun saapumisesta jo muutaman päivän, koska Samppa joutui paljastamaan mulle yllätyksensä, koska olin niin surkeana siitä, että laukku oli loppuunmyyty.

Saanen siis esitellä teille uuden laukkuaarteeni: Rebecca Minkoffin "Flatter Drawstring"-laukun. Povaan meille monta yhteistä vuotta (ja asua). ;)

KIITOS MURU! OLET PARAS!

10 kommenttia :

  1. Eikä! Aivan ihana yllätys! Sopii hyvin tässäkin sun paitaan :)

    VastaaPoista
  2. Aika ihana yllätys kyllä :) Laukku on kyllä huippukiva ja ihan sun näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan rakastunut laukkuuni. :> Harmi, että nyt on niin vetistä, etten uskalla mokkalaukkua viedä ulkoilemaan. :/

      Poista
  3. Upea laukku! Uusi vuosi on todellakin hyvä ottaa vastaan uudella laukulla, ja vielä viininpunaisella sellaisella;)

    Ida/
    http://www.sevenstepstotown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva laukku ja tuo neule vasta ihana onkin! :) Hyvät värit!

    VastaaPoista