Kaksplus.fi

My Life in Pictures

10. joulukuuta 2012


1. Olin lauantaina pikkusiskoni kanssa jouluostoksilla. Lähtiessämme meiltä Helsinkiä päin, taivaalta satoi minilumipalloja.  

2. Käytiin syömässä herkullista ruokaa Kampin keskuksessa. Suosittelen lämpimästi siellä "ravintolamaailmassa" sijaitsevaa singaporelaista ravintolaa ja etenkin sen Japanilaiset nuudelit -ruoka-annosta. 

3. Näkymä Kolmen sepän patsaalta Aleksanterinkadulle päin on ihana!

4. Shoppailujen jälkeen mentiin meille, minne Sami oli hakenut Lily-murun ja pikkuveljenikin. Sami kokkasi herkullista ruokaa ja mä paistoin meille jälkkäriksi lettuja, joita syötiin vaniljajäätelön ja hillon kera. Lilykin sai puolikkaan letun kaikilla täytteillä. :P


1. Sunnuntaina mentiin mun äidin ja isin luokse viettämään aikaa. Äiti oli kattanut pöydän tosi kauniiksi. Ehkä mäkin vielä joskus osaan yhtä kivasti kattaa (ja pedata sängyn!).

2.  Äidin tekemää herkullista pastaa, johon tehtiin pesto lehtipersiljaa käyttäen. Lisänä oli paahdettua paprikaa ja pinjansiemeniä sekä mozzarellaa. Resepti oli muistaakseni Glorian Ruoka&Viini -lehdestä.

3. Jälkkäriksi äiti oli valmistanut banaani-kinuski-pähkinäkakkua kermavaahdon ja passionhedelmä-mangosorbetin kanssa. Oli kuulkaa herkullista!

4. Loppuillasta sain viekkuuni ihanan lämpimän ja tuhisevan kerän. ♥


1. Asuyksityiskohta eräältä päivältä

2. Tämä kuva on muistaakseni otettu ensimmäisten lumien sataessa maahan. Silloin mulla oli hyvä fiilis!

3. Tältä näytin eräänä päivänä odotellessani eskarilaisia saapuvaksi luokkaansa. 

4. Hihii, välillä mun hiukset on kaikkea muuta kuin lättänät! Tässä esimerkkiaineistoa eräältä "bad hair day:lta", jolloin oli pakko laittaa hiukset kiinni.


1. Naamakuva! Näyttää siltä, että mä katson telkkarista jotain tosi jännittävää...

2. Randomi hissikuva, jossa luultavasti esittelen kaapista kaivamaani tuubihuivia. 

3. Mä oon parin viime viikon aikana löytänyt uudestaan kaksi ihanaa herkkua, joiden olemassaolon olin jostain syystä unohtanut; (mulle aina ja ikuisesti Hannu ja Kerttu -keksit) Prinsessa-keksit ja karjalanpiirakat. 

4. Rakkauspakkaus mun silitettävänä ♥



1. Mä testailin mun superhienoa tonttulakkiani ennen viime keskiviikkoisia kaveripikkujouluja. Harmi vaan, että unohdin tuon kotiin. (Tonttulakki on ostettu talvella 2007 Pariisin Disneylandista. Tunnistatko kenen korvat lakissa on?)Tässä kuvassa muuten näkyy tämän postauksen (klik!) meikki.

2. Mä rakastan noita lyhtyjä/ulkotulia! Ne näyttää upealta pimeällä lumea vasten.

3. Aamuhetki aamuteen kera :)

4. Otin matkalla kummisetäni siunaustilaisuuteen kuvan Hietaniemen hautausmaalta. Jokin hautausmaissa on tosi kaunista...

4 kommenttia :