Kaksplus.fi

Kotona

18. joulukuuta 2012


Koska mun keskittymiskykyni on tällä hetkellä gerbiilin tasoa, ei Taru sormusten herrasta -leffan katsomisesta tule yhtään mitään... Siksipä tartuin kameraan ja kuvailin teille tunnelmakuvia kodistamme. Huomasin taas muuten, että vois olla hyödyllistä tarttua siihen kameran ohjekirjaan joku päivä... Mä en vieläkään yli vuoden käytön jälkeen osaa säätää meidän kamerassa yhtään mitään.


Ai, että miten tykkään tuosta meidän "ihmislampusta", kuten me sitä kutsutaan. Se on superhieno!

Hihii, vähän joulunamia! Nämä jäi yli "tonttuilusta". ;)

Sytytin kynttilät tunnelmallisiin Pentikin lyhtyihin, jotka roikkuvat meidän olohuoneen katosta.

Mä oon siitä lähtien, kun kesällä ostettiin uusi sohva, etsinyt täydellisiä sohvatyynyjä. Sunnuntaina löysin Indiskasta (alesta, 9.90€/kpl)kaksi tuollaista ihanan värikästä tyynyä. Noissa on parasta se, että vaikka noissa on paljon väriä, ne on kuitenkin hillityn näköiset. Ne näyttää niin hyviltä meidän tummanharmaata sohvaa vasten!



Mä odotan innolla, että Samin töistä saama amaryllis aukaisee nuppunsa. Korkeamman varren nuppu alkaa varmaan viimeistään ylihuomenna näyttää punaista väriään... Jee!

Block-lampusta tulee tosi kaunis ja lämmin valo. Kesäaikaan sitä tulee vähemmän pidettyä päällä, mutta varsinkin nyt talven tullen olen laittanut sen päälle melkein joka ilta.


Tällaista meillä tänään! Mä alan kohta valmistautua nukkumalla kolmanneksi viimeiseen työpäivään nelosluokkalaisten kanssa. Perjantaina alkaa mullakin sitten joululoma! Palaillaan!

8 kommenttia :

  1. Todella kauniita yksityiskohtia ! Suloiset nuo uudet tyynyt, näyttää kyllä hyvältä ^^ Ja täälläkin sytytelty kynttilöitä + pikkuvaloja jo jonkin aikaa, ei tätä kaamosta muuten kestä ;)

    Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kynttilät ja pikkuvalot on kyl ihan must-juttu talvisin.

      Poista
  2. Ihania yksityiskohtia! :) Haaveilen itsekin tuosta Block-lampusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyllä tosi ihana lamppu!

      Poista
  3. vähä siide toi block-lamppu:))

    VastaaPoista
  4. Ihanat nuo tyynyt! Pitääkin käväistä Indiskassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös ookin, mä rakastuin niihin heti. Ne on ihan täydelliset mun silmään!

      Poista