Kaksplus.fi

Grrrr!

14. joulukuuta 2012



Hihii, hauskaa perjantai-iltaa!

Mä oon tiistaista lähtien ollut nelosluokan opena. Vähänkö siistiä! Ihanaa olla kerrankin pidempi aika sijaisena kuin vain päivä kerrallaan. On tää tietenkin työläämpää, kun joudun itse suunnittelemaan oppituntien sisällöt (ja korjaamaan 25 koetta omalla ajallani=ilman palkkaa), mutta täysin sen arvoista. Sinänsä hyvä tuuri, että oon näin loppuvuodesta sijaisena, koska mitään pakollista ei oikein ole enää opetettavana vaan saan vähän soveltaa itse mitä tehdään. Lapsistakin huomaa, että jouluväsymystä alkaa olla, joten on kivempi tehdä vähän vapaammin hommia.  Mahtavaa, että mulla on vielä ens viikko aikaa olla heidän kanssaan! :>


neule / Zoul,  paita / 2nd hand,  housut / Monki

Tänään kotiin tullessani mä yritin ottaa asukuvat, mutta ilmeisesti päädyinkin pelleilemään... :D No, pistetään perjantaifiiliksen piikkiin (tosin huomenna mulla on töitä joulujuhlien vuoksi). Mä puin tänään ekaa kertaa päälleni kirppikseltä ostamani leopardipaidan. Aamulla vihdoin koin ahaa-elämyksen paidan suhteen ja viimein keksi hyvän yhdistelmän! JEE! Tarvitsen tosin edelleen mustat farkut, mutta kai toi paitayhdistelmä toimi hyvin noiden Monkin pöksyjenkin kanssa.

Mä oon ollut tosi herkistynyt viime päivinä, kun oon vihdoin alkanut tajuamaan, että mun pikkumuruveljeni lähtee ensi tiistaina usemmaksi kuukaudeksi maailmalle. Olen hirveän iloinen hänen puolestaan, sillä J. pääsee toteuttamaan pitkäaikaisen unelmansa, mutta samalla nyyhkyttelen jo ikävää etukäteen. :'( ♥ Musta ja pikkuveljestäni (1,5 vuotta nuorempi) on tullut viime vuosina tosi läheisiä, joten ajatus siitä, etten voi niin helposti enää olla J:n kanssa ja ottaa yhteyttä häneen, tuntuu vaikealta. Mun pitää antaa varastoon kaikki halit ja pusut! :) ♥

Nyt siirryn Samin kainaloon hetkeksi ennen nukkumaanmenoa. Palaillaan, ihanat!


10 kommenttia :

  1. ihana blogi sulla! liityin lukijaksi

    http://ainojaroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Aino! Mukavaa, että liityit seurailemaan! :)

      Poista
  2. Pitkät sijaisuudet on kyllä parhaita :) En oo koulussa niitä tehnyt, mutta päiväkodissa olin viime keväänä 3kk ja niin ihanaa, kun sai oikeasti suunnitella ja miettiä mitä tehdään! (ja sain siitä palkkaakin kun suunnittelin omalla ajalla ;))

    VastaaPoista
  3. Vähän kiva toi sun kuva juttu! Söpöliini :)

    VastaaPoista