Kaksplus.fi

Friday's

28. joulukuuta 2012


Hellurei! Pitkästä aikaa pukkaa asukuvaa, sillä pistin Sampan tänään kuvaamaan mua ennen kauppaan lähtöä. Taitaa olla meillä kummallakin "taidot" ruosteessa, koska kuvista tuli tosi epätarkkoja ja mun ilmeet ja asennot oli tosi tönkköjä... Löytyi sieltä huonojen kuvien joukosta kuitenkin kaksi suht julkaisukelpoista. Sain muuten Samilta joululahjaksi jalustimen ja itselaukaisimen, joten nyt (kaiken järjen mukaan) pitäisi asukuvien ottaminen valoisaan aikaan olla helpompaa ja "Samista riippumattomampaa". 

Kävin pikkuveljeni kirppiskasan läpi jouluna. Tein muutaman kivan löydön, joista tämä musta neule on ensimmäinen päälle pukemani. Vähän pitkät hihat siinä on, mutta muuten reilu koko ei haittaa yhtään. Tykkään tuosta reikäraidasta, joka kulkee paidan etuosassa. Se tuo kivaa rosoisuutta ja rentoutta asuun. Uskon, että tämä neule tulee useammankin kerran päätymään päälleni.


Neule / pikkuveljeni kirppiskasasta (alunperin muistaakseni Weekdaysta)
Farkut / Tiger of Sweden
Saappaat / Tamaris
Laukku / Marc by Marc Jacobs



Mä olen siirtynyt muuten käyttämään noita mun harmaita talvisaappaitani. Vaikka mun talvi-Martensit on ihanat ja lämpimät, on niissä yksi huono puoli... Niiden pohja nimittäin jäätyy/kohmettuu ulkona, jolloin niistä tulee tosi liukkaat. Tosi harmi! :(  Nooo, kyllä mä puen ne jalkaani kuitenkin aina silloin tällöin kaivatessani jännitystä elämääni. ;)

Mulla alkaa muuten olla aika turvonnut olo kaikista jouluruoista, herkuista ja makoilusta... Saattaapi olla, että saan hyvinkin pian raahattua turvonneen takamukseni salille. Pitäkääpä peukkuja puolestani! :D Edellisestä kerrasta on hävettävän kauan...

Palaillaan taas (toivottavasti tarkempien asukuvien kera...), muruset!

6 kommenttia :

  1. Ihanan rento neule. Tarvisin itsellekin jonkun tommosen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivoja rentoiluneuleita on yllättävän vaikea löytää! Toivottavasti löydät täydellisen itsellesi. :)

      Poista
  2. Tosi kiva toi neule. Hyvä löytö veljen kirppiskasasta :D

    VastaaPoista
  3. Tykkään neuleesta myös! Ja oma aamujumppa meni tänään ohi... yksinkertaisesti nukuin sen yli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin oli kova tähtäys klo 9.30 zumbaan, mutta heräsin vasta vartti sitten... Onneks sovittiin, että lähdetään rantsuun kävelylle niin saan edes vähän liikuntaa ja happea. :)

      Poista