Kaksplus.fi

"Vain elämää ei sen enempää"

21. marraskuuta 2012




1. Lily-muru sai kokeilla mun hienoa, Nooralta voittamaa pantaa. Vaikka panta sopi Lilylle hyvin, annoin sen kuitenkin pikkusiskolleni, jolle se sopi kaikkein parhaiten. ;)

2. Oisittepa nähny, miten mä hiivin Lilyn lähelle, että sain otettua noin söpön kuvan, jossa Lilyn silmät ovat kiinni. :>

3. Viime aikoina kun on murheita ja stressinaiheita ollut paljon, tuhisevan lämpöpatterin rapsuttelu ja lähellä pitäminen on ollut erityisen tärkeää ja ihanaa.

4. Lily täytti 26.10.2012 jo 10 vuotta! Synttärin kunniaksi muru sai herkkupäivällisen. 




1. Ihanaa, kun saa taas tunnelmoida kynttilänvalossa!

2. Tiskirätti tietää!

3. Mua vähän nukutti viime perjantaina... Olin edellisenä yönä ollut katsomassa uuden Twilightin ensi-illassa ja mennyt muutaman tunnin unien jälkeen eskariopen sijaiseksi. Nukuin varmaan neljän tunnin päikkärit perjantai-iltapäivänä.

4. Mua "vähän" itketti.




1. Kun lauantaiaamuna herää nälkäisenä, eikä leipää tai muuta aamupalaa löydy kaapeista, on hyvä tehdä amerikkalaisia pannukakkuja! NAM!

2. Leivottiin pikkusiskoni kanssa isänpäivän kunniaksi pätkis- ja  banaani-suklaamuffareita. 

3. Tehtiin viime viikolla iltapalaksi tonnakalatäytettä patongeille. Tuli kuulkaa superherkullista (ja koukuttavaa...)! (Resepti: 1 prk tonnikalaa öljyssä valutettuna + Philadelphia valkosipuli-yrttituorejuustoa sekoitettuna keskenään)

4. Mentiin isänpäiväksi äitin ja isin luokse yöksi. Äidin ja isin luona on niin hyvä olla. 




1. Yliopiston kirjastossa oli hyvä aloitella kandityötä.

2. Vihdoin Rock of Ages tuli bluraylle! Piristettiin yhtä maanantai-iltaa sen avulla.

3. Hihii, salainen paheeni paljastukoon! 

4. Uusia meikkejä, jee!




1. Kuvassa olen matkalla mummoni luokse. Käydään siellä perheeni kanssa joka toinen sunnuntai. 

2. Tuossa kasassa (joka muuten ylsi mua puoleen reiteen...) on KAIKKI mun vaatteeni. Siivosin eilen vaatekaappini ja sain onneksi pari muovikassillista vaatteita pois sieltä. Osa niistä vaatteista menee pikkusiskolleni, osa kierrätykseen ja osa kirpparille. 

3. Mun SUPERIHANAT, uudet kiiltonahkakenkäni. ♥

4. Joku random hissikuva... 

2 kommenttia :

  1. ihanat nilkkurit. mahtavatko olla vagabondit? Itse ostin melkeen samanlaiset skopunktenilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Vagabondithan ne on! :) Harmi, että oon niin mukavuudenhaluinen, et käytän tosi harvoin korkoja... Mun on ehdottomasti ryhdistäydyttävä asian kanssa!

      Poista