Kaksplus.fi

Perjantai Millan kanssa

3. marraskuuta 2012



Hyvää huomenta! Mun päiväni starttasi yhdeksän pintaan. Sami lähti vasta silloin töihin, enkä saanut enää unen päästä kiinni, joten päätin nousta ylös. 


Mulle tärkein aamunavausrutiini on kasvojen pesu. Mä vihaan sitä likaista tunnetta, joka kasvoilla aamuisin on. Tällä hetkellä mä karkoitan "aamuliat" (ja myös "iltaliat") yllä olevilla tuotteilla. 


Kunnolla herättyäni kurkkasin ikkunasta ja totesin, ettei sää ulkona näyttänyt kovinkaan houkuttavalta... Sateenropina tosin kuulosti tunnelmalliselta.


Mä olen jo useamman viikon syönyt aamupalaksi fitness-muroja maustamattoman jogurtin kera ja juonut lasillisen mustikkakeittoa. Samalla kun söin, laitoin pyörimään suosikkiohjelmani eli Emmerdalen. Olin hävettävästi jäljessä TV-esityksistä, mutta korjasin asian perjantaina. ;)


Kun masuni oli täynnä, aloin meikkaamaan...


...ja tämännäköinen musta sitten tuli! 


Mä olen pahasti koukuttunut HayDay-peliin (samantyyppinen kuin Farmville), jota pelaan päivän mittaan useaan otteeseen mun UPOUUDELLA puhelimellani! Tiistaina vein vanhan iPhone4-puhelimeni huoltoon ja sain yllärikseni kuulla Samilta, että saan iPhone5:n! Jihuu!


Yhdentoista aikaan mun vatsani kurni niin kovasti, että lämmitin itselleni annoksen edellispäivän pekonipastaa, jonka reseptin löydät täältä (klik!). 



Lounaan jälkeen tein viikon musiikkipostauksen. Oli taas hankala päättää, että mitkä biisit pääsevät postaukseen, sillä on niiiiiiin paljon tosi hyviä kappaleita! 

Postauksen tehtyäni jatkoin datailemista lukemalla seuraamiani blogeja ja iltapäivälehtien internetsivuja.


Kahden aikaan mulla oli taas nälkä, joten söin hedelmiä välipalaksi. Mun tän hetken ehdoton lempparihedelmäni on päärynä. Ne on niin huippumakeita ja -mehukkaita, kun antaa niiden kypsyä pehmeiksi kotona.


Välipalan jälkeen menin sänkyyn pötköttelemään ja katsomaan pari jaksoa Criminal Mindsia (joka on muuten tosi kammottava sarja! Tein erehdyksen katsoa yksi ilta mooooonta Crimsun jaksoa peräkkäin, kun Sami oli jossain juhlissa. Arvatkaapa uskalsinko mä liikkua enää loppuillasta sohvalta?! No en! :D). Saatoinpa mä vähän nukahtaakin jossain vaiheessa pienille päikkäreille... 


Viiden aikaan lähdettiin Samin kanssa vanhempieni luokse viettämään perjantai-iltaa. Mun vanhempani asuvat noin kymmenen minuutin päässä meiltä, joten pitkää matkaa ei tarvinnut ajaa. :)


Äiti oli tilannut meille kaikille pizzaa Kotipizzasta, NAM! 


Jälkkäriksi oli yllä olevia herkkuja eli namia, Carte d'Orin jäätelöä ja tuulihattuja. 


Istuskeltiin muutama tunti sohvilla jutellen ja telkkaria katsoen. Sain mun pikkumurun kainalooni! ♥

Vain elämää!-ohjelma on NIIN HYVÄ! Sitä katsoessa aina vuorotellen naurattaa ja itkettää.


Ihastelin kivoja pallovaloja, jotka äiti oli ostanut Plantagenista ja ripustanut ne olkkarin ikkunoiden eteen. Niistä tuli ihanan tunnelmallinen valo koko olohuoneeseen. 


Tultiin kotiin vasta kymmenen aikaan. Ja nyt hei aplodit mulle, koska mä muistin vihdoin ja viimein pyytää isiltä lainaan jatkojohdon tuolle lampulle ja jaksoin jopa laittaa sen paikalleenkin! (Välillä pienet tehtävät tuntuu tosi raskailta tehdä.... :D)



Kun olin saanut lampun käyttökuntoon, menin pesulle ja vaihdoin yökkärin päälle. Yksi kaikkein kivoimmista jutuista on se, kun saa perjantaisin laittaa suihkun jälkeen puhtaan yökkärin päälle! Pienet on ilot, eikö?! 


Kello oli varmaan suurinpiirtein 23.00, kun laitoin popcornit tulille ja kaadoin limpparia meille. Katsottiin Kosto-sarjan uusin jakso ja herkuteltiin.


Mä suuntasin vähän ennen yhtä nukkumaan, kun Sami jäi pelaamaan "änäriä". Herran piti pelata vaan hetki, mutta heräsin klo 2.30 siihen, kun Sami kömpi nukkumaan...! No, ainakin se muisti antaa mulle hyvänyönsuukon! :)

10 kommenttia :

  1. Ompa ollut ihana päivä!:) ja hei täytyy testata noita tuotteita, sulla on meinaan ihana iho... Ja ps. tuo ripsari on parasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripsari on ehdottomasti paras markkinoilla! Perjantaini oli tosiaankin ihana. :)

      Poista
  2. todella kiva postaus :) ihanat yökkärihousut !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Mäkin tykkään noista yökkäripöksyistä. :>

      Poista
  3. Ihana postaus! Nää on aina mielenkiintosia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkään lukea tällaisia postauksia. :)

      Poista
  4. Hyvin toteutettu postaus Miltsu :) Tykkäsin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sita! Ihana kuulla, että tykkäsit. :)

      Poista
  5. Siiis ostiko sun poikaystävä sulle uuden puhelimenki???? Mitä ihmettää???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Samppa sen hankki mulle silloin aikoinaan. :)

      Poista