Kaksplus.fi

Outfit After Another

29. marraskuuta 2012


Mä en jostain syystä ole viime aikoina ollut innostunut kuvailemaan mun asujani, vaikka muutama ihan kiva asu on mun päälleni eksynyt. En tiedä johtuuko se laiskuudesta vai tuosta pimeydestä, joka alkaa jo klo 15 jälkeen laskeutua, mutta ryhdistäydyttävä mun on joka tapauksessa. Koska nyt marraskuussa ei ole tullut asukuvia otettua, ajattelin koota viimeaikaisia asujani teille.



Ykkönen on mun suosikkini elokuun asuista. Arvatkaapa miksi?! No, tietenkin siksi, että siinä vilahtaa mun ihana Marc by Marc Jacobsin turkoosi rakkauteni. ♥ Tykkään myös tuosta skater-mallisen mekon ja bleiserin yhdistelmästä, joka tekee musta asusta kivasti vähän leikkisän.


Mun ehdoton suosikkini syyskuun asuista on numero neljä. Siinä yhdistyy mun niin kovasti ihannoima kontrasti eli pehmeys ja herkkyys yhdistettynä rockimpaan nahkaan. Mä oon muuten miettinyt, että miten keksisin yhdistellä tuota mun pikkuveljeni alunperin ostamaa tekonahkaista bikerliiviä, mutta harmittavan vähän olen keksinyt erilaisia yhdistelmiä. Voisin ottaakin tästä asiasta haasteen itselleni ja tehdä seuraavan tämän tyyppisen postauksen (klik!) tuon liivin ympärille.


Lokakuun suosikkiasuni on varmaankin numero kaksi. Asu on rento, mutta silti kuitenkin siisti. Täytyy taas todeta, että tuo harmaa neuleeni on oikea aarre! Se sopii vaikka minkä kanssa! Onneksi mä ostin sen silloin Tukholmasta... :>

Siinäpä sitten olikin mun viimeisen kolmen kuukauden asut. Mistä asuista te tykkäsitte eniten?

Edit:// Olin mokannut noiden kuvien järjestyksen ja tekstien kanssa. Nyt on asia korjattu! :)

1 kommentti :

  1. Elokuun asuista eka on mun suosikki, niin söpö! Syyskuun asuista mun suosikki on 1, oiskin niin lämmin vielä että tarkenisi shortseilla ja sukkiksilla.. Lokakuun asuista tykkään tosi paljon numerosta 3, toi punanen piristää niin ihanasti asua!

    VastaaPoista