Kaksplus.fi

Five Times Five

8. marraskuuta 2012



5 syytä hymyyn
Kandityöni aihe alkaa hahmottua!
hyvä musiikki
pönttöilevä Sami
4 Se ajatus, että pääsen kohta omaan sänkyyni nukkumaan!
5 söpöt vauvat ja taaperot

5 paljastusta
Mä olen tällä hetkellä aika synkistelijä. Meidän perheessämme on ollut mieli maassa jo jonkin aikaa meille läheisen ihmisen vakavan sairastumisen myötä, joten ei ihme, jos väistämättäkin surullisia/synkkiä/ikäviä ajatuksia tulee mieleen.
Yllä olevan syyn vuoksi, mua on alkanut ärsyttämään empaattisuuteni ja se, miten helposti pystyn "hyppäämään toisen kenkiin". Olis helpompaa välillä olla tunteeton pas**ainen.
3 Mä olen tällä hetkellä aika epävarma itsestäni kaikissa mahdollisissa asioissa.
4 Mua ärsyttää suunnattomasti, jos ihmiset kirjoittavat päivämäärän väärin eli näin 8.11 (pitäisi olla 8.11.).
5 Sami on parempi ostamaan/keksimään lahjoja läheisillemme kuin minä. Samppa jopa keksii mun äidilleni todella mieluisat lahjat! 


5 hyvää mahantäytettä
1 kalapuikot ja valkosipulidippi
tuplajuustohampurilainen
Peetan reseptin (klik!) mukaan tehty "Paksun mausteinen kookoskasviskeitto"
4 Salaatti lohella ja fetajuustolla
Pinaattikeitto ja reissari Oltermannilla

5 kummastusta
Miksi ihmiset heittävät roskia maahan? 
Miksi ihmiset viilettävät kiireisinä ohi, kun joku makaa pää verta vuotaen maassa?
Miksi pienten asioiden tekeminen tuntuu välillä niin hirveän raskaalta?
Miksi monet vanhemmat laittavat pyöräreissuille lastensa päähän kypärät, mutta eivät suojaa itseänsä?
Miksi en nykyään tykkää käydä suihkussa vaikka aiemmin se oli yksi päivän kohokohdista? (Tiedoksi: käyn silti, vaikken tykkääkään! :D)


5 parasta asiaa tässä päivässä
Se hetki, kun Sami tuli kotiin töistä.
2 kiireetön aamu
3 Glee-jaksot
synkistely/fiilistely Anna Puun uuden levyn sekä Jesse Kaikurannan levyn parissa
5 halit Sampalta

P.S. Haaste kopsattu Johkulta! Kiitos postausideasta! ;) Ja kuvat on wehearit.com:ista.

5 kommenttia :

  1. Oo, ihana haaste! Ikävä kuulla läheisen sairastumisesta :( Mutta muista aina elämän positiiviset puolet. Itse ainakin olet (tai olet luonut taitavan kuvan (; )todella positiivinen ihminen. Toivottavasti kaikki asiat selviävät parhain päin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kyllä luonteeltani normaalisti tosi positiivinen. Nyt vaan jotenkin kaikki tuntuu niin raskaalta ja synkkiä ajatuksia pyörii jatkuvasti mielessä. Kiitos tsempistäsi kuitenkin! ♥

      Poista
  2. Olipa kiva haastepostaus! Mullakin jonkin verran samoja juttuja erityisesti tossa "5 paljastusta" -kohdassa... Tsemppiä sulle ja iloa, kyl kaikki kääntyy vielä hyväks. Sulla on muuten ihania vaatteita ja ihanat hiukset, hihi :)

    VastaaPoista