Kaksplus.fi

Block

1. marraskuuta 2012


Mulla on joku ihme "bloggaustukos" nyt. Joka päivä tekis mieli blogata, mut sitten en keksikään mitään blogattavaa. Omituista, eikö totta?! Intoa siis löytyisi, mutta ideoita ei. Surkea tilanne!

Jotenkin mulla on tosi "lamaantunut" olo. Mua stressaa TOSI paljon kandityö, jonka tutkimussuunnitelma mun pitäisi kahden viikon kuluttua esitellä. Kaikki suunnitelmat ovat vielä auki; en tiedä mun aihettani (tai no, ajatus on, mutta tarkkaa ideaa ei), joten en tiedä mitä mä tutkisin ja miten. Oh no! En saa aikaiseksi tehdä mitään kandini eteen, koska en tiedä mistä mä aloittaisin. Mä oon superkäytännöllinen ihminen, enkä ollenkaan tutkijatyyppiä, joten voitte kuvitella, että on aikas vaikea tilanne nyt... Mun pitäisi löytää tutkija jostakin tosi syvältä itsestäni.

Mä luulen, että mun "bloggaustukokseni" johtuu mun kandistressistäni. Mä ajattelen, että koska en tänäänkään saanut mitään aikaiseksi kandin eteen, en mä kirjoita blogiinkaan. Mun pitää siis ilmeisesti alkaa tehdä kandia, jotta saan "palkinnoksi" kirjoittaa blogiani. Näin mä olen ajatukseni ja fiilikseni järkeillyt päässäni.

Jos jaksoit lukea tämän ajatuksenvirranomaisen tekstin, saat papukaijamerkin! ;) Arvostaisin, jos esittäisit jonkun postaustoiveen tai -ehdotuksen. Ehkä saan teidän avullanne "tukokseni" auki.


8 kommenttia :

  1. Taidat tietää mun postaustoiveen, jonka esitin kun lähditte halloween juhliin, mutta.. Et vissiin suostu? ;) ja hei, ihana kuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Mulla ei taida olla kokonaiskuvaa asusta, mut laitan ehkä sit niitä mitä on. :)

      Poista
  2. Esittele vaikka astiasto jos et muuta keksi! Tai kylppäri tai kämpän taulut tai ihan mitä tahansa. Sisustuspostaukset on niin ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään lukea sisustuspostauksia. :) Ehkä mä kekkaan jotain kirjoitettavaa meidän kodistamme.

      Poista
  3. Talven lempiasusteet?
    Päivä kuvina?

    Tiedän tuon tunteen. Itsellä on suuria vaikeuksia kun olen töissä sen ajan kun on edes vähän valoisaa. Kuvia on vaikea ottaa, kun mun kirjoittaminen on aika spontaania enkä esimerkiksi ymmärrä ottaa koko viikon kuvia viikonloppuna ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideoista! :) Toinen noista toteutuu ihan lähipäivinä. ;)

      Sama juttu mulla! En osaa yhtään ennakoida postauksiani ja ottaa kuvia etukäteen. Eikä toi aikaisin tuleva pimeys auta yhtään....

      Poista
  4. Jee, nyt mulla on papukaijamerkki! Täällä on sama tilanne kandin suhteen: pitäisi varailla aikaa henkilökohtaiseen ohjaukseen, esitellä tutkimussuunnitelmaa, etsiä lähdekirjallisuutta ja LUKEA sitä, aloittaa kirjoittaminen ja niin eespäin. Oon kuitenkin jotenkin aloittanut suuren välttelyprojektin ja pakenen oikeaa maailmaa blogin kirjoitteluun ;) Ei ihan, mutta tilanne ei oo munkaan kandin osalta kovin hyvä... Tsemppiä koulustresseihin siis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä sullekin! Mä tein päätöksen, että viimeistään ens maanantaina alkaa kunnon panostus. Pidä peukkuja pystyssä!

      Poista