Kaksplus.fi

This Is What I've Been Doing

24. lokakuuta 2012



1. Toissa viikonloppuna oli vihdoin kauan odotettu tyttöjenristeily. Sain nauttia mun parhaiden tyttökavereiden seurasta koko viikonlopun. Aloitettiin reissumme buffet-illallisella, jolla mä nautin lähinnä alkupaloja ja jälkkäreitä! Niilläkin sai hyvin masun täyteen.

2. Ihana, superkaunis Tukholman saaristo! Kuudesta tytöstä ainoastaan minä ja Mira selvittiin aamiaiselle. Saatiin napattua meille ikkunapöytä. Oli mahtavaa nautiskella aamupalasta ja kattella ikkunasta kivoja maisemia! 

3. Tein toissapäivänä itselleni iltapalaksi smoothien, johon laitoin banaania, maustamatonta jugurttia, pakastemansikoita ja puolukoita. Tuli muuten tosi hyvää!

4. Sami tuli tänään Lontoosta työmatkalta. Sain ylläriksi hienon kamman ja matkahiusharja-peili -setin. Ihana kultani muisti, että mun oma kampani on rikki (tai sitten Sami ei enää halunnut, että mä käytän hänen kampaansa). ♥


1. Olen tällä viikolla ollut maanantaista keskiviikkoon kutosluokan opena. Tiistaina käsiteltiin fyken (fysiikka&kemia) tunnilla päihteitä.

2. Opetusharjoitteluni loppui viime viikolla. Saatiin parini kanssa kiitokseksi harjoitusluokkamme opelta käsialaharjoituskirjat. Kuinka siistiä, hei! Mä olen sormet syyhyten katsellut oppilaiden kirjoja ja haaveillut omasta. Oon muutaman sivun tehnytkin jo kirjasta. 

3. Maanantaina kuvasin opeoppaita, kun oli tylsää välkällä. :P On muuten mukavaa vaihtelua ollut olla kutosten opena. Ne on nimittäin jo niin isoja, ettei tarvitse olla koko ajan pitämässä työrauhaa yllä ja ohjeetkin menee heille ekalla kerralla perille. Kivaa!

4. Eilen käsiteltiin kuviksessa kubismia (=taidesuuntaus) ja tutkittiin sen erityispiirteitä. Oppilaat tekivät omat kubistiset kasvonsa ja mun oli tietenkin välkällä piirrettävä oma versioni. 


1. Kuvasin oman pärstäni. Ei tuon kuvan ottamiselle kai muutakaan syytä ole! :D

2. Kuvassa on eräs päivän asuni, joka päätyi ainoastaan Instagrammiin.

3. Sunnuntaina mulla oli TAAS päälläni Tukholmasta ostettu lempparineule. Se näyttää kivalta ihan minkä tahansa kanssa!

4. Sunnuntai-iltapäivänä käytiin Samin kanssa pitkästä aikaa lenkillä. Oli muuten hauska mennä meidän vakkarilenkki eripäin, nimittäin nyt kiinnitin huomiota ihan eri asioihin kuin yleensä! :D 

P.S. Löydät millamaisen Instagrammista nimimerkillä: millamainen.

4 kommenttia :

  1. Haha, mulle ei kyllä kutosluokalla mennyt mikään perille... ja se vaihe taisi jatkua aika pitkälle lukion alkuun asti :)

    Ja jee, lenkki! :)

    VastaaPoista
  2. Joo ei se työrauha oo kutosillakaan aina itsestäänselvyys ;) nimim. Kokemusta on! -Suski,OKL

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei kai! :D Toi luokka oli kyllä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tosi "kuuliainen" ja rauhallinen.

      Poista