Kaksplus.fi

Some people feel the rain, others just get wet.

21. lokakuuta 2012

- Bob Dylan

Oi, miten kiva päivä tänään on ollut! Mutta, nyt en kuitenkaan siitä kerro vaan saatte sunnuntaina lukea siitä vähän tarkemmin. Mä tulin nimittäin pikaisesti esittelemään teille mun asuni muistaakseni torstailta.

Tuosta harmaasta neuleesta on tullut mun suosikkini! Ostin sen viikko sitten Tukholmasta ja se on ollut päälläni melkein joka päivä sen jälkeen. Se on tosi ihanaa ja ohutta neulosta, joten ei ihan heti uskoisi, että se on 70 prosenttisesti villaa. Materiaalifriikki tykkää. ♥


Neule / Zoul
Pitkä toppi / Vila
Kengät / Vagabond


Mitäs te tykkäätte asusta? Mä halusin pukea jotain rentoa, mutta "siistiä" kuitenkin, joten päädyin yhdistelemään alla olevien kuvien mukaisen asun. Viihdyin asussa muuten sen verran hyvin, että tulen varmasti pukemaan sen päälleni toistekin. Ehkäpä ensi kerralla laitan jalkaan kengät, jotka tänään tilasin! Ne vois nimittäin olla aikas upeat tuossa asussa... ;)

Nyt taitaa olla aika mennä pesulle ja nukkumaan. Sami jo nukkuu tuossa sohvalla mun vieressäni. Vielä hetki sitten se väitti, ettei sitä väsytä yhtään! Pyhpah vaan Samille! :D

Hyvää yötä, palaillaan huomenna!

P.S. Otsikon lainaus on yksi lemppareistani!

4 kommenttia :

  1. Mm-m! Mitäs me sanottiin? Toi paita oli ihan sun näkönen, onneks ostit sen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Niinpä! Ystävät tietää aina kaiken! ;)

      Poista
  2. Jee, toinen materiaalifriikki ilmoittautuu. Ehkä me saadaan vielä joskus luotua sellainen paine, että kauppoihin ilmestyy muutakin kuin akryyliä ja polyesteriä :) Vaikka siitä sitten pitäisi maksaa hiukan enemmän.

    Näytät juurikin rennolta mutta siistiltä :) Tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti! Mäkin olen nykyään valmis maksamaan enemmän hyvistä matskuista ja laadusta.

      Kiitos, iduska!

      Poista