Kaksplus.fi

Photos!

3. lokakuuta 2012


Mä tykkään itse lukea/katsoa blogeista Instagram- tai muita vastaavia "sekavalokuvapostauksia", joten ajattelin itsekin toteuttaa sellaisen. Mut löytää Instagrammista nimimerkillä millamainen. Kannattaa myös seurailla mun fb-sivuani (klik!), sillä lisään usein Instagram-kuvani sinnekin.




































  • Juotiin kultahippukuoharia tyttöjen illassa viime perjantaina. Kiitos mahtavasta illasta, tytöt!
  • Syksyssä parasta on vahvat värit luonnossa. Harmi, että värikäs vaihe kestää niin vähän aikaa...
  • Oli pakko ottaa sienikuva toissa viikon yllin luontoretkellä!
  • Vispipuuroa, nam! Vispipuuro on ehdottomasti mun lempisyysherkkuni. Jostain syystä sitä ei tule tehtyä muina vuodenaikoina...




































  • Iskä vietti synttäreitään kuukausi sitten. Leivottiin äidin kanssa isin toiveiden mukainen mansikkakakku, joka tosin valmistuttuaan näytti mustikkakakulta. :D 
  • Päätin yksi ilta siivota mun vaatekaappini. Oli jo aikakin vai mitä?!
  • Voitin Alexan blogista luonnonmukaisia energiajuomia. Mun suosikkimakuni oli kirsikka-valkoinentee.
  • Sami valmisti meille herkullisia hampurilaisia. En ole oikeasti koskaan syönyt noin hyviä! Namnam, koskahan se tekis mulle noita uudestaan?!


  • Huomenna pitäisi pitää viisi oppituntia... Päivään sisältyy musatunti, kuvista ja yllin metsäretki. Voipi olla, että tämä aloitteleva ope on huomenna iltapäivällä tosi väsynyt.
  • Valmiina ensimmäiseen harjoittelupäivään!
  • Vaikka tämä kuva on suht vanha, se sopii hyvin tämänhetkisiin fiiliksiini opetusharjoittelustani.
  • Pari viikkoa vanha kuva, jossa mä näytän superväsyneeltä, mitä kyllä olinkin. Mä vannon, että kyseisenä päivänä näin ensimmäistä kertaa silmäpussit itselläni.




































  • Mun pikkumuru röhnöttämässä Sampan viekussa. ♥
  • Lily osaa myös olla tosi itsepäinen välillä. Arvaat varmaan, että minne suuntaan Lily halusi lähteä lenkillä?! :D
  • Pikkumuru otti kaikki keinot käyttöönsä saadakseen huomiomme eräänä iltana.
  • Yksi parhaimmista asioista Lilyn vierailuissa on se, että on PAKKO lähteä ulos. Liian harvoin tulee lähdettyä ihan vaan käppäilemään ulos ja nauttimaan ihanasta säästä.

Tykkäsitkö? Olisiko susta kiva nähdä useammankin vastaavanlaisia postauksia?

8 kommenttia :

  1. Joo, tämmöset postaukset on munmielestä tosi kivoja! Saa vähän laajemman katsauksen siihe, mitä toinen on hommaillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa olen mäkin ajatellut tällaisista postauksista. :)

      Poista
  2. Tykkäsin ja mielellään luen lisää tälläisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Teen ehdottomasti lisää tällaisia postauksia. :)

      Poista
  3. Hienoa! Tätä ideaa olin ajatellut oman bloginikin puolelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaiset postaukset on kyllä kivoja! Voisin yrittää tehdä viikoittaisen tavan tällaisista postauksista. :)

      Poista