Kaksplus.fi

Nyt nukuttaa hyvin!

23. lokakuuta 2012


Saatiin viikonloppuna ylläri äidiltä. Hän oli ostanut mulle ja Samille joululahjaksi Vallilan ihanat lakanat. Äiti antoi ne jo nyt meille, koska tuskailin viime viikolla kyllästyneeni meidän vanhoihin lakanoihin ja kaipaavani jotakin uutta. Ihana äiskä! ♥

  
Mä tykkään ihan hirmuisesti noista lakanoista! Ne on ihan erilaiset kuin meidän muut lakanat, jotka on joko muumikuvioisia tai punasävyisiä Marimekon lakanoita. Nämä uudet sopii musta huippuhyvin meidän makkariin. Katsokaa nyt, miten kivalta ne näyttää! Äiti tuntee selvästi Samin ja mun maun hyvin. Kiitos, äiti! :)


Mä rakastan edelleenkin melkein neljän vuoden jälkeenkin tuota meidän makuuhuoneen lamppua. Se on musta tosi tunnelmallinen ja se tekee kivoja kuvioita kattoon. Niitä on hauska tuijotella sängyssä makoillessa.



Mulla on viime aikoina ollut tosi kova tarve uudistaa meidän kotiamme. Haluaisin uusia kaikki tekstiilit! Mua häiritsee tällä hetkellä etenkin meidän pyyhkeet.... Nyt meillä on punaisia ja kirkkaanvihreitä pyyhkeitä, joihin oon ihan umpikyllästynyt. Haluaisin ostaa tilalle harmaita, mustia ja valkoisia, jotta kylpyhuoneen värimaailma tulisi vähän rauhallisemmaksi. Täytyy varmaan pikku hiljaa ostella uusia tilalle... Niin ja uudet sohvatyynyt, verhot ja mattokin olis mun ostoslistallani. Saa nähdä, koska löytyy sellaisia, jotka kelpaa meille molemmille. ;)

Palaillaan!

6 kommenttia :

  1. Ihanat noi lakanat! Mullakin on makuuhuoneen maalauksen myötä kamala hinku uusia makuuhuoneeseen tekstiilit, tai lähinnä haluaisin hankkia uuden päiväpeiton ja helmalakanan. Matot ja verhot hankin jo ovelasti ennen maalausurakkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät puuttuvat osaset ja ehkä vähän uuttakin, että saat makkarin pian valmiiksi! :) Mulla tulee aina keväisin ja syksyisin tarve uudistaa koko sisustus, mutta yleensä päädyn vaan hankkimaan uusia tekstiilejä.

      Poista
  2. Tosi kivat lakanat. Valillalla on kyllä aivan ihania malleja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Meidän kodissa Vallilan tekstiilit on kovassa huudossa. :)

      Poista