Kaksplus.fi

Weekend

30. syyskuuta 2012


Jos viime viikonloppu meni liian nopeassa hujauksessa ohi, olen tänä viikonloppuna rentoutunut ja "nollannut" edellisenkin edestä. Mun viikonloppuni alkoi jo perjantaina, joka oli vapaapäivä. Mä vähän siivoilin, kävin kaupoilla ja laittauduin iltaa varten.

Illalla vietettiin tyttöjeniltaa ihanien ystävieni kanssa. Aloitettiin iltaa M:n luona; syötiin, juotiin kultahippuskumppaa ja juteltiin. Iltaa jatkettiin The Tigeriin, jonne olin voittanut eräästä kilpailusta "vip-illan". Me päästiin ilmaiseksi sisään ja saatiin leffaliput Polttarittaret-elokuvaan. Lisäksi meille oli varattu koko illaksi loossi yläkerrasta ja pöytään kannettiin kaksi pulloa kuohuvaa. Ilta oli ihan mahtava! Mulla ei ole pitkään aikaan ollut yhtä hauskaa kuin perjantaina! (Onneksi oltiin The Tigerissa perjantaina, sillä viime yönä siellä oli ammuskeltu. :( )



Eilen mentiin kotikotiini viettämään rapujuhlia. Äiti ja isi olivat varanneet iiiiison kasan rapuja. Itse en niitä syönyt vaan keskityin lähinnä "purkamaan" niitä lahjoittaen lihat Sampalle tai isille. Muut söi rapuleipiä, mä söin broilerileipiä! ;)

Jälkkäriksi syötiin erilaisia vegaanimuffinsseja. Äiti oli ostanut ne kauppakeskus Forumissa sijaitsevasta Niia's Cupcakes -myyntipisteestä. Täytyy myöntää, että muffinssit olivat herkullisia! Makuina oli muistaakseni mansikka, appelsiini, mustikka, banaani-vanilja ja suklaa, joista mun ehdoton suosikkini oli (ylläripylläri) suklaa. Mulla oli pieniä ennakkoluuloja vegaanisuuden vuoksi, mutta loppujen lopuksi eroa "normaaleihin" muffinsseihin ei juurikaan huomannut.


Tänään mun suunnitelmissani on tehdä jotain hyvää ruokaa Sampan kanssa. Iltapäivällä meen käymään mummolla. Illalla täytyy valmistautua maanantaiseen sijaisuuteen (Kyllä, olen vähän pöhkö. Lupauduin sijaistamaan kesken opetusharjoittelun.) ja tehdä tuntisuunnitelma tiistaita varten. Tekemistä siis riittää! :) Palaillaan!  

6 kommenttia :

  1. Noi muffinssit on ihan älyttömän hyvännäköisiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne olivat ihan yhtä hyvänmakuisia kuin miltä näyttivät! :)

      Poista
  2. Onneksi ette olleet siellä ammuskelujen aikaan... Harmi, että noita ammuskeluja on nykyään joka paikassa - tuntuu olevan joku 'buumi'. Ei kohta viitti mennä mihinkään...mutta ei siinäkään mitää järkeä ole. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, onneksi oltiin edellisenä iltana! Ampumiskohtaukset on tosi ikäviä. :( Surullista ajatella, että jotkut oikeasti voi niin huonosti, että menee esim. kouluissa ampumaan.

      Poista