Kaksplus.fi

Shopped!

5. syyskuuta 2012


Tänään sain aikaiseksi kuvata teille mun lauantain kirppisretken löydöt.

These are the things I bought from two different fleamarkets on Saturday.


Pinkki takki / Valtteri / 4€

Mä en ole ihan satavarma vielä tästä takista. Sen väri on tosi herkullinen, mutta se on malliltaan toooosi suuri ja laatikkomainen. Ehkä se sopisi joidenkin tosi tiukkojen housujen kanssa? Mun täytyy vielä testailla tuota ajan kanssa eri asuissa.

I love the bold pink colour of that jacket, but it might be too big and "boxy"... I'll have to try it on with a pair of really skinny jeans.


Paita / Valtteri / 2€

Tämä paita oli villikortti. Valtterissa ei oikein ole mahdollista sovittaa vaatteita, joten ostin riskillä tämän. En ole vielä oikein keksinyt asuja, joihin voisin tämän yhdistää... Löytyykö ideoita? Paita on malliltaan erittäin reilu ja laatikkomainen.

I didn't have a chance to try on this shirt but I still bought it. I still haven't figured out what to combine with it... Do you have any ideas? 

Neule on todellisuudessa musta. / In reality, the knit is black.
 Neuletakki / Valtteri / 4€

Tämänkin neuleen ostin sovittamatta ja tämäkin on malliltaan reilu. Vielä en ole testaillut tätä asuihini, mutta veikkaisin tämän sopivan muuten tiukan asun kanssa.

This sweater needs a pair of skinny jeans and a tight shirt. I still have to figure out which ones. ;)


Neulemekko / Kaivarin Kanuuna (Sonia Rykiel pour H&M) / 20€

Mun oli pakko saada tämä mekko, kun näin sen roikkumassa henkarissa. Vaikka hinta olikin aika kova kirppistuotteeksi, ostin mekon mielelläni, sillä se on erittäin hyväkuntoinen ja olin jo pitkään halunnut tätä mekkoa. Nyt se on minun, JEE! 

I had to buy this dress when I saw it, although the price was quite high. I had wanted this dress for a long time and now it's mine, YAY! 



Neule / Kaivarin Kanuuna / 12€

Tässä neuleessa oli vielä laput kiinni ostaessani sen. Hinta ei ollut paha upouudesta neuleesta, joka ilmeisesti on Onlyn mallikappale. Mä tykkään kauheasti tämän neuleen ja mun Tiger of Sweden farkkujen yhdistelmästä.

This knit had still its tags on. I think it's a sample piece, so I didn't mind paying 12€ for a brand new sweater. I love the combination of this knit and my Tiger of Sweden jeans.


Shirt / Kaivarin Kanuuna / 13€

Tämä paita on Objectin mallikappale eli tässäkin oli vielä laput kiinni. Se on materiaaliltaan ryhdikästä kolitsia, joten se on mukavan "rennon ryhdikäs". Noi pienet pallurat olkapäillä on metallisia pyöreitä niittejä.

This shirt is a sale sample from Object, so it still had its tags on. I gladly paid 13€ for it. :)

14 kommenttia :

  1. Jos pinkki takki ei sovikaan minkään kanssa niin ilmottaudun ostamaan sen sulta! Vaikka 5 eurolla ;) Ihania löytöjä oot taas tehnyt ihana Milla <3
    /Mariaelina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myyn sen sit sulle, jos en kekkaa käyttöä. ;) Vielä en oo ehtinyt testailla sitä.

      Poista
  2. OMG Milla! Mä myin just kirppiksellä ton Sonia Rykielin parilla eurolla! Oli ihan uudenveronen. Voikun oisin tienny et sä tykkäät siitä...

    VastaaPoista
  3. Tuo takki on ehkä mun suosikki, ihanan värinen! Yhdistäisin siihen myös ehkä tiukat mustat huosut ja mustat nilkkurit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen väri on kyllä upean täyteläinen! Mulla on muutenkin ostoslistalla mustat pillihousut. Sitten, kun ostan ne, testaan ehdottomasti tuota takkia niiden kanssa. :)

      Poista
  4. Tuo villikortti vois näyttää hyvältä mustan liivin, mustien housujen ja mustan hatun kanssa :)

    VastaaPoista
  5. Voi vitsi mitä löytöjä! Oon kyllä vähän kade tuosta Rykielin neuleesta... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kävi tosiaan hyvä tuuri! Se on ihana neule. <3 Ja nyt oon testaillut tuota ekan kuvan takkiakin ja se on I-HA-NA!

      Poista
  6. Toi pinkki takki on kyllä niiiin mahtavan värinen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Se on noussut mun lempparitakikseni. :>

      Poista