Kaksplus.fi

Nice to "see" you again!

20. syyskuuta 2012


Heippa taas!

Opetusharjoitteluni kiireet ovat vieneet viime aikoina kaiken energiani. Päiväni ovat menneet opettaessa, tunteja suunnitellessa ja niitä valmistellessa. Vaikka hommaa on ollut paljon, on kaikki vaiva ollut sen arvoista. Opettajan ammatti on niiiiiin mun juttuni! Huomenna on kaksi opetusviikkoa takana ja muistaakseni kolme on vielä edessä. Sitten alkaakin kandityön väkertäminen... Keksiskö joku mulle aiheen?! :D

Mutta joo, kuulumiseni tiivistettynä: olen innostunut, mutta väsynyt. Positiivinen seuraus aikaisista aamuherätyksistä on ollut se, uskokaa tai älkää, että mä olen paljon virkeämpi ja energisempi päivisin ja iltaisin. Enpä olisi uskonut!


Bikerliivi / Cheap Monday
Farkut / Tiger of Sweden
Neule / Oasis
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kengät / Vagabond


Asiasta kukkaruukkuun, tällaisessa asussa kävin äsken kaupassa. Veljeltäni käyttämättä jäänyt bikerliivi pääsi päälleni toista kertaa. Täytyy todeta, että se näyttää musta tosi kivalta tuon pehmeäpintaisen neuleen kanssa! Aion ehdottomasti pukea tämän asun toistekin päälleni.

Oli muuten ihana laittaa korotkin piiiiiitkästä aikaa jalkaan. Oli heti jotenkin paljon ryhdikkäämpi ja "näyttävämpi" olo.

Mitäs te tykkäätte asustani? Palaillaan!

P.S. Kuvaustaustassa on harmittavan paljon meneillään... :( Tämä asu olisi näyttänyt paljon paremmalta jotakin yksinkertaisempaa taustaa vasten, eikö? Olosuhteiden pakosta tausta on nyt tuollainen. Ensi kerralla toivottavasti pystytään ottamaan asukuvat kivempaa taustaa varten ja paremmassa valossa.

8 kommenttia :

  1. kivalta näyttää jälleen :) enkä voi kyllä ikinä julkaista yhtään asukuvaa kun te konkaritkin olette näin kriittisiä itseänne kohtaan :) olen samaa mieltä, liivi ja pehmoinen neule yhdessä toimii superhyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyhpah, asukuvia kehiin vaan! :) Aina sitä on kriittisempi omia kuvia kohtaan kuin muiden.

      Poista
  2. I like! Korkeakorkoiset kengät korostaa kivasti jalkojen pituutta. Näytät upeelta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos! Mä tykkäsin kyllä sikana tosta asusta. :)

      Poista
  3. Tuo neule näyttää niin lämpimältä! Ihanan pörröinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lämmin se tosiaankin on. :) Se on ihan paras viileinä päivinä.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Niin on! Vähän reilu se mulle on, koska sain sen pikkuveljeltäni... mutta toisaalta, ei kaiken aina tarvitse olla niin "sliipattua". :)

      Poista