Kaksplus.fi

Head Exploding...

3. syyskuuta 2012


Huhhuh! Mun pää on ihan pyörällä harjoittelujutuista – mietittävää ja päätettävää on tosi paljon! Onneksi mulla on pari, koska yksin tää olis vielä raskaampaa. No, eiköhän kaikki tästä järjesty! Me päätettiin tehdä mahdollisimman tarkat suunnitelmat jo nyt, jotta opetuksen alkaessa suunnittelutyötä ei enää olisi niin paljon. Pitkää päivää pukkaa...

Mä en jaksa tänään höpistä hirveästi. Huomaatte varmaan jo tuosta yllä olevasta kappaleesta, että mun ajatukset ei oikein ole kasassa. Mulla on koko päivän ollut ihan järkyttävä päänsärky ja vaikka se nyt iltaa kohden on helpottanut, on vieläkin vähän pöpi olo. Joten jätän jutustelut parempaan kertaan ja esittelen mun päivän asuni.

Aika tyhmä kuva, mutta ei tällaisella naamalla tänään saiskaan parempaa! x) 
Sweater / 2nd hand
Jeans / Tiger of Sweden
Bag / Marc by Marc Jacobs
Shoes / Ellos
Scarf / Lindex

Tuo neule on muuten yksi viikonlopun ostoksista. Löysin sen Kaivarin Kanuunan myyntipöydässä, jossa oli paljon upouusia Veromodan ja Onlyn mallikappaleita. Tuokin on siis yksi mallikappaleista. Musta se tosi kiva ja rento. Ainoa vaan, etten tykkää tuosta tekstistä... Mutta sen fontti/printti on kiva!

Nyt mä alan hommiin. Pitäisi suunnitella vähän äidinkielen tunteja ja muutenkin kurkkia opetussuunnitelmaa sun muuta. Oli pakko jättää hommat näin myöhäiseksi, koska pää ei kestänyt aiemmin muuta kuin nukkumista. :/ Palaillaan! 

Today I've suffered from a serious headache... Not the best day to have headache when you need to plan a lot of lessons. Thank God for my partner! Without her my practicum would really suck...

I don't have time to chat now because I need to start to work now. I just came to show you my outfit. The sweater that I'm wearing is one of the things I bought from the fleamarket on Saturday. I love it! The only thing that bothers me is the text on it... I do like the font but the "message" on it is quite dull.

Laters! 

6 kommenttia :

  1. Tsemppii harjoitteluun :> Ei voi sanoa muuta kun, että oon tosi tyytyväinen, että valitsin välivuoden. Ei jaksais yhtään mitään harjottelua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, sitä tarvitaan! Mä oon jo ihan poikki....

      Poista
  2. Voi miten kiva asu. Ja mikä upea laukku! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana rento asu! Toi korkee nuttura muuten sopii sulle tosi hyvin. Minä mattimyöhäinen täällä palailen taas elävien kirjoihin niin pakko oli lukee kaikki ohimenneet jutut sulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että palasit! Oli jo ikävä. <3

      Poista