Kaksplus.fi

Friday's Outfit

1. syyskuuta 2012


Huomaamattani on tullut pidettyä vähän blogitaukoa... Mä oon ollut tosi väsynyt viime päivinä. Mun mieltäni ovat painaneet eräät huonot uutiset ja ensi viikolla alkava opetusharjoittelu. Varmaankin näistä syistä mun yöuneni ovat jääneet tosi lyhyiksi.

Torstaina oli tosiaan infotilaisuus maanantaina starttaavaa kuuden viikon opetusharjoittelua koskien. Tutustuttiin mun parini kanssa opettajaan, jonka luokalle suunnitellaan ja toteutetaan 60 oppituntia. Pitkän päivän jälkeen mun pääni oli ihan pyörällä. Päällimmäisenä ajatus ehkä siitä, että miten MÄ muka osaan tehdä kaiken sen, mistä puhuttiin. Mä olen tosi perfektionisti ja vaadin itseltäni tosi paljon ja siksi otankin helposti paineita kaikista mahdollisista mun "suoriutumista" koskevista asioista. Tällä hetkellä eniten epäilyttää oma pedagoginen osaamiseni... Lähinnä se, että onko se riittävää. Toisaalta, en usko kenenkään (muun) odottavan mun olevan täydellinen opettaja vasta kolmen vuoden opiskelun jälkeen. :P Harjoittelemaanhan sitä ollaan menossa! Mun pitäisi vain saada omaan päähäni taottua se, että kyse on vasta HARJOITTELUSTA.

Muun kuin nukkumisen lisäksi, mä olen siivoillut ja hengaillut pikkusiskoni kanssa, joka tuli perjantaina meille yöksi. Katsottiin leffaa, herkuteltiin ja tänään aamulla herättiin kirppiksiä kiertelemään. Tehtiin molemmat paljon kivoja löytöjä. Mä esittelen omat löytöni huomenna tai ylihuomenna.



Sweater / H&M
T-shirt / Gina Tricot
Shorts / Cheap Monday
Shoes / Ellos
Bag / Tiger of Sweden


Alla olevan kuvan mukaisessa asussa hengailin perjantaina. Kuva on vähän mössöinen ja valoitukseltaan pyllyllään, koska otettiin se pimeällä, mutta oleellinen siitä tulee selville kuitenkin. Halusin päälleni jotain rentoa ja "kiristämätöntä", joten kaivoin kaapista tuon ihanan "röhnöneuleen" esiin. Se on niin lämmin, että käy viileällä ilmalla takista. Siihen on ihana kääriytyä. <3

Miten on muuten mahdollista, että mä missasin kokonaan True Bloodin viidennen tuotantokauden?! No, onneksi missasin, koska nyt voi vaikka putkeen katsoa kaikki 12 jaksoa! Ja sitähän me muuten parhaillaan tehdään... ;) Palaillaan!

I've been so tired for the past two days that I've had no energy to blog. My upcoming practicum and some bad news I heard have kept me awake...  I hope that my sleep gets better or else I don't have the strength to plan 60 lessons for 4th graders.

For the past days I've slept a lot, cleaned our apartment and spent some time with my sister. On Friday, she came over for a sleepover. We watched a movie and ate well. Today morning we went to do some shopping at two fleamarkets. We both found many nice things. I'm going to do a blogpost about my findings soon. 

In the picture you can see what I wore on Friday. The picture is quite "mushy" since it was dark when we took it. I definately wanted to wear that sweater! It's very warm, so it's perfect for cold autumn days. Love it! <3

Btw, why didn't anyone tell me that the season five of True Blood has aired already?! I'm quite happy though that I missed the news because now I have 12 episodes to watch. ;) Laters!



8 kommenttia :

  1. Täälläkin yks väsyillyt! Tää viikko on ollu jotenki normaalia väsyneempi, mutta kyllä se tästä. ;-) Ja tsemppia harjotteluun, oon varma että se menee hyvin! + mukavat vaatteet on parhaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti molemmat piristytään tästä vielä! :) Ehkä sit viimeistään, kun tulee oikein kirpeät syysilmat. Kiitos, Jetta!

      Poista
  2. Kovasti tsemppiä harjoitteluun! Olen varma, että se menee hienosti. Kuulostaa kyllä aika älyttömältä toi harjotustuntien määrä! Ei mikään ihme, jos pää on pyörällä. Muistan hyvin, että noi harjottelut on aika stressaavia, vaikka niistä voi oppiakin aika paljon.

    Oon ite valmistunut äikän opeksi viime vuonna ja alotin nyt syksyllä hommat ammattiopistossa. En kyllä tunne monen vuoden opiskelunkaan jälkeen olevani erityisen hyvä opettaja, mut ehkä työkokemus auttaa siihen. Stressaan itekin välillä aika paljon töitä, ja tuntien suunnitteluun menee aikaa, mut luotan siihen, että sekin muuttuu helpommaksi. Meidän perfektionistien pitäis vaan opetella ottamaan välillä vähän rennommin, koska kaiken ei tarvii aina olla ihan täydellistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Heli! Näinpä juuri, toivottavasti löydän sen rentouden mahdollisimman pian. Olis kiva saada yöunet takaisin! Mä luulen, että helpottaa heti, kun on ensimmäisen tunnin suunnitellut. Sen jälkeen huomaan, ettei se tuntien suunnittelu ole mahdottomuus. :) Nyt, kun ei ole yhtäkään tuntia vielä itse kokonaan suunnitellut, ei ole hajua, että mistä pitäisi edes aloittaa...

      Poista
  3. Älä stressaa liikaa <3 Niitä kutsutaan harjoitteluiksi ihan syystä :) Toivottavasti tänään on parempi päivä jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä! Mä yritän itsellenikin hokea, että mulla alkaa HARJOITTELU. Onneks Samppa ei osaa ottaa stressiä mistään. Se takoo mulle järkeä päähän aina tasaisin väliajoin! :D

      Poista
  4. Milllaa. En tiiä oonko jo ehtinyt kehumaan, mutta toi sua banneri on niin super ihana. :)

    VastaaPoista