Kaksplus.fi

Beauty

24. syyskuuta 2012


Mä lupasin Lontoon reissun jälkeen kertoa kokemuksiani kahdesta kosmetiikkatuotteesta, jotka ostin sieltä. Voin jo tässä vaiheessa paljastaa, että nämä tuotteet ovat tuliaislistalla, mikäli S:n matka Lontooseen toteutuu. ;)


Boots Botanics – Hydrating Day Cream All Bright

Tästä päivävoiteesta on tullut mun suosikkini! Se levittyy iholle tosi pehmeästi, kosteuttaa hyvin ja tekee ihosta superpehmeän. Parasta tässä voiteessa on kuitenkin se, että voide tuo tosi upean hehkun iholle, vaikka päälle laittaisi meikkivoiteenkin. Tuotteen hinta on muistaakseni neljän punnan kieppeillä, joten hinta–laatu-suhde on tosi hyvä. TYKKÄÄN!



Batiste – XXL Volume -kuivashampoo

Valitsin tämän putelin sen vuoksi, että mun hiukseni kaipaavat volyymia ja sitä tällä tuotteella todellakin saa! Tuote tuoksuu tosi hyvältä ja vaniljaiselta. Se puhdistaa hiukset hyvin ja kuten jo mainitsinkin, se todellakin tuo volyymia, joka pysyy vähintäänkin iltaan asti. Olen testannut useita kuivashampoita, enkä niillä ole saanut yhtä hyvää ja pysyvää tulosta. Tämän tuotteen tarkkaa hintaa en muista, mutta alle kymmenen puntaa se varmasti oli – hyvä hinta–laatu-suhde tässäkin siis! TYKKÄÄN!



Unohdin Lontoon ostospostauksen yhteydessä esitellä yllä olevan tuoksun, jonka ostin Heathrown taxfreesta. Kyseessä on siis Marc by Marc Jacobsin Dot-tuoksu. Mä rakastan tätä tuoksua! Olen suihkautellut tätä reissusta lähtien lähes joka aamu iholleni. Vaikka aamu olisi kuinka aikainen, tämän tuoksun suihkauttaminen piristää mua aina. Muutamana aamuna olen unohtanut suihkauttaa tätä ja olo on ollut jotenkin tosi alaston. Hyvältä tuoksuminen on musta ihanaa ja viimeistelee tavallaan päivän!

10 kommenttia :

  1. tuo hajuvesipullo on kyllä hauska :) jossain oli kuvailtu sitä happopäiseksi leppäkertuksi...

    sisko on myös kehunut batistea joten menee testiin nyt kun kuivashampoo juuri loppui. tuota saa muistaakseni myös siis kicksistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, joitakin Batisten kuivashampoita saa Kicksistä. En tosin oo varma saako tuota. Täytyy käydä tutkimassa asiaa. :)

      Marc by Marc Jacobsin pullot on aina tosi näyttäviä. Esim. se Oh Lola! -tuoksun korkki on ihana! Se koristaa vieläkin meidän kylppäriä, vaikkei siellä ole paljon mitään enää pohjalla. :)

      Poista
  2. Kiitos hajuvesi-vinkistä! Mä olen jo pitkään tuskaillut, minkä uuden tuoksun hankkisin. Täytyy käydä tsekkaamassa tuo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että sait vinkkiä postauksestani. :) Toivottavasti löydät sulle sopivan tuoksun pian.

      Poista
  3. Tuo on kyllä hurmaavin hajuvesipullo, jonka olen nähnyt pitkään aikaan! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Marc by Marc Jacobsilla osataan suunnitella kaikkea ihanaa. :)

      Poista
  4. aaa oon miettiny tosi kauan että onkohan toi hyvää kuivashampoota, mutta tän perusteella varmaan ihan kokeilun arvosta:))

    VastaaPoista
  5. Kuulostaa hyvältä tuo kuivashampoo. Mä oon käyttäny klippoteketin kuivashampoota ja sillä saa kans tosi hyvin volyymia, mutta se haisee tosi voimakkaalle.

    Tuo Marc Jacobsin DOT on aivam taivaallisen tuoksuista! Haluaisin itekin sen kokonaisena, nyt mulla on vaan sellanen pieni näytepullo, joka loppuu ihan kohta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun hiuksissani Klippoteket ei toiminu yhtä hyvin kuin tuo Batisten. Musta tuntuu, että se Klippoteketin tuoma volyymi ei pysy niin hyvin... Jos yrittää päivän aikana pöyhiä hiuksia, tuntuu ettei sitä kuivashampoota enää ole siellä hiusjuurissa. Batistea käyttäessä en oo huomannut vastaavaa ongelmaa.

      Ja tosiaan, Dot-tuoksu on taivaallisen ihana! Mä oon tullu ihan riippuvaiseksi siitä. Jos unohdan aamulla ruiskaista sitä, mulla on koko päivän ihan "alaston" olo.

      Poista