Kaksplus.fi

When you get fed up with wearing your onepiece all the time...

25. elokuuta 2012


Hellurei!

Mä olen vaan lukenut, lukenut ja, kappas vaan, lukenut! Oivoi... Pää ei kohta jaksa enää. Mulla ei nyt oikein juttu kulje, joten esittelen vaan päivän asuni. Käytiin äsken syömässä Espoon Sevillassa ja  halusin sitä varten pukea päälleni jotain vähän "hienompaa", koska viime päivät olen viettänyt kotiasussani. Päädyin siis alla olevaan kokonaisuuteen. Oli muuten pakko laittaa noin monta kuvaa, kun kerrankin asukuvat onnistuivat. :)





Blazer / Topshop
Dress / Primark
Shoes / Vagabond
Jewellery / Kalevala ja Thomas Sabo
Bag / Marc by Marc Jacobs

Nyt on pakko ottaa pienet power napit, jotta jaksan lukea. Tavoitteenani olisi lukea tänään vielä tällä hetkellä kesken oleva tenttikirja loppuun. Se vaatii vielä ainakin neljä tuntia lukemista. No, ainakin varmaan uni maistuu hyvin illalla, kun on tehnyt päivän kovasti töitä. :) Palaillaan!

I've been studying the past two days... again! I'm too tired to write, so I'm just going to show you my outfit. I've been hanging out in my onepiece so I wanted to wear something nice when we went to eat dinner. You can see what I wore in the pictures above. 

Now I have to go to study again. Laters!

12 kommenttia :

  1. Aivan ihana asu, rakastuin varsinkin bleiseriin! Tosi ihana blogi muutenkin, olen tykästynyt tähän aivan hirmuisesti :)

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaikista kehuista! Tosi kiva kuulla, että tykkäät. :>

      Poista
  2. Vitsi sä oot ahkera. Koitan imeä sun ahkeruudesta motivaatiota omaanki tenttiin lukemiseen... :P Mihis tenttiin luet? Suomeksi vai enkuksi? :D -C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luen erityispedagogiikan perusopintojen Tuen tarve -kurssiin. Materiaalina neljä suomenkielistä kirjaa. Aloitin lukemisen alkuviikosta eli aika tiukkaan tahtiin on täytynyt lukea, koska tentti on ylihuomenna. Mä en tunnetusti koskaan osaa aloittaa mitään ajoissa... :D

      Poista
  3. Tosi kivannäköinen asu! Mä en oo osannu ottaa tollasta hattua ikinä omakseni, mut sulle se kyllä sopii todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei hatut kaikkien juttu ookaan. :) Kai käytät kuitenkin pipoa pakkasilla? xP

      Poista
  4. Ihana asu! Tykkään varsinkin tosta jakusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään siitä myös. Harmi, etten muista sen olemassaoloa kovin usein. :(

      Poista
  5. Ihana asu ja voi oot niin kaunis! :-) Hymyileviä kuvia on ilo kattoa.

    VastaaPoista
  6. Mä olen monta kertaa himoinnut tollasta hattua mutta jotenkin tuntuu että sellainen ei oikein sovi mun isoon päähän :( Sulla se näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ehkä säkin vielä joskus löydät hyvin sun päähäsi istuvan hatun. :) Ne on ihan parhaita silloin, kun on bad hair day. :P

      Poista