Kaksplus.fi

Shoppings from London

20. elokuuta 2012


Lontoo on vaateparatiisi. Kauppakaduilla kulkiessa pää on pyörällä toinen toistaan ihanamman vaatekaupan valikoimasta. Mä olisin varmasti käyttänyt enemmän aikaa niissä pyörimiseen, jos Sami ei olisi ollut matkassa mukana. Nyt vaan kävelin kaupat läpi silmäillen, koska matkakumppanini ei shoppailusta välitä. Muutama erityisen kiva juttu onneksi osui silmääni näillä "pikakierroksilla" ja päätyivät sovituskopin kautta matkaani.


1. Bleiseri / River Island / £30

Tämä bleiseri on ihan mahtava! Se nousi samantien mun yhdeksi lempparivaatteeksi. Bleiseri on materiaaliltaan joustavaa, joten se on malliltaan tosi rento, mutta silti se tekee asun puetunnäköiseksi. 



2. Mekko / Primark / £14

Tämän mekon ostin, koska ajattelin sen sopivan niin syksyyn kuin kesäänkin. Siinä on suloiset pitsiyksityiskohdat hihansuissa, kaula-aukossa ja helmassa. 


3. Mekko / Primark / 8£

Mä rakastuin tähän mekkoon. Se on malliltaan edestä lyhyempi kuin takaa, mikä sopii tällaiselle vilauttelupelkoiselle enemmän kuin hyvin. Materiaali on ohutta trikoota, joten mekko vaatii alleen pitkän topin.


4. Kosmetiikkaa

Mä rakastan myös erilaisia kosmetiikkatuotteita. Lontoossa on paljon Boots-liikkeitä, joiden valikoimaa tutkien voin helposti käyttää tunnin. <3 Tällä kertaa ostin seuraavanlaisia kosmetiikkatuotteita kotiin.

Batisten kuivashampoo / Mä en ole vielä kunnolla testannut tätä, pikaisesti vain suihkuttanut sitä päähäni. Tällä testauksella voin ainoastaan todeta, että tuote tuoksuu ihanalle! Kuivashampoo lupaa tuoda volyymiä hiuksiin, mutta siitä raportoin vasta myöhemmin perusteellisen testauksen jälkeen.

Botanics-päivävoide / Tämän ostin, koska oma päivävoiteeni loppui juuri ennen reissua. Ihan kelpo tuote; tuoksu on hyvä ja tuntuu kosteuttavalta. (SPF 15)

Soap and Glory -aurinkopuuteri / Mä fiilistelin jo viime reissulla näitä Soap and Gloryn -tuotteita. Niiden paketit on niin hienoja! Käytin lentokentällä viimeiset puntani tähän aurinkopuuteriin. Olen vasta kerran tätä käyttänyt, joten arviota en vielä osaa sanoa.

Hiuslakka / Ostin minihiuslakan, koska en jaksanut raahata isoa pulloa kotoota. Lakassa on aika voimakas tuoksu, mutta se pitää hiukset hyvin kurissa.

Aussien hiuksiinjätettävät hoitoaineet / Mä olen ihan rakastunut Aussien tuotteisiin. Mä en muita hiustenhoidossani enää käytäkään. Ostin Bootsista kolme hiuksiinjätettävää hoitoainetta, joista yhden annoin jo siskolleni. Niitä sai tarjouksessa 3 /£10, joten ne olivat huomattavasti edullisempia kuin Suomessa. 

Tangle Teezer / Paras hiusharja markkinoilla! Tälläinen pitäisi löytyä jokaisen takkutukan vakiovarusteista. Mä olen jo useamman vuoden käyttänyt tällaista ja vanhasta harjasta alkaa jo käyttö näkyä. Nyt oli siis aika ostaa uusi. 

P.S. Muista lukea myös aikaisempi Lontoo-postaukseni tältä päivältä (klik!). :)

These things I bought from London.
1. A blazer that became one of my favourites right away.
2. A knitted dress that has cute lace details.
3. A Florence + The Machine -dress with an asymmetric hem.
4. Some cosmetics: Batiste-dry shampoo, Botanic's day cream, Soap and Glory -bronzer, hairspray, Aussie's Leave-in conditioners and a Tangle Teezer.

10 kommenttia :

  1. Hyviä löytöjä, eivät vaikuta yhtään hutiostoksilta vaikka kiireessä ovatkin hankittuja. :) Mä tykästyin tohon bleiseriin erityisesti! Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bleiseri on mun suosikkini myös! :) Ehkä nyt onnistuinkin tekemään nappilöytöjä, kun kiinnitin huomioni vain kaikista kivoimpiin juttuihin.

      Poista
    2. Toi bleiseri on mahtava! Just tollaista etsin :) Toi olisi kyllä hyvä tekniikka, että kiinnittää huomiota vain kaikista kivoimpiin :--)

      Poista
    3. Niinhän se on! Tänään puin sen taas päälleni. :)

      Joo, tekniikka toimii aina Samin kanssa shoppailtaessa. Mä vaan kävelen käytävillä ja jos joku pistää erityisesti silmään, saatan viedä sen sovituskopin kautta kotiin. ;)

      Poista
    4. Voi että en voi oikeesti edes katsoa ton bleiserin kuvaa, olen niin kateellinen etten omista sitä! :-D

      Poista
    5. Siitä vaan tilaamaan! Mun mielestä River Islandilla on nettikauppa ja ne muistaakseni toimittaa Suomeenkin. Bleiseriä luultavasti löytyykin vielä netistä, koska ostin omani viime viikolla.

      Poista
  2. Takki näyttää ihanalta ja kiva lukea näitä Lontoo-juttuja muutenkin :) matkakuume kasvaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Matkalippuja varaamaan vaan, iduska! Matkailu on ihanaa!

      Poista
  3. Mä ajattelin nyt tilata ensi viikolla tommoisen Tangle teezerin :P

    VastaaPoista