Kaksplus.fi

Outfit with Florence

22. elokuuta 2012


Nyt pukkaa asukuvaa piiiitkästä aikaa! Mä olen yrittänyt viettää viimepäivät nenä kirjassa. Eilen sain hyvän syyn meikata ja pukea päälle muutakin kuin kotivaatteet, kun lähdettiin ruokakauppaan. Alla oleva combo (toisilla kengillä tosin) oli päälläni Lontoossa useampanakin päivänä. Tykästyin hirveästi tuohon asuun - se on mukavan rento, mutta silti näyttää hyvältä! Mekon "bändipaitamaisuus" tuo asuun kivaa kontrastia  tuon bleiserin kanssa. Tykkäättekö asusta?




Blazer / River Island
Dress / Primark
Shoes / Vagabond
Bag / Marc by Marc Jacobs

Nyt mun on varmaan pakko tartuttava noihin kirjoihin taas... Koskahan sitä oppis aloittamaan ajoissa?! Mä veikkaan, että mä en tuu koskaan oppimaan sitä taitoa, huoh.

I've been studying for the past few days. Yesterday I finally got a good reason to wear "real" clothes instead of sweat pants, when we did some grocery shopping. I totally love that outfit! I think that the dress goes well with that blazer. Because of the dress' "band t-shirtness", it gives a nice contrast with the "official-like" blazer. You all know, I love contrasts! 

Do you like the outfit? 

10 kommenttia :

  1. Sulla on kyllä äärettömän kauniit kasvot. Persoonalliset ja sympaattiset. Vau!

    VastaaPoista
  2. Great pictures! :)



    Greets
    Agata

    http://agata-aga92.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Tykkään :) ja sulla on ihanat hiukset (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos! On ne vähän jo mallistaan kasvanut ulos. :)

      Poista
  4. Toi laukku on TÄYDELLINEN! Mikä malli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo satavarma, mut mä luulen et se on Totally Turnlock Shifty. Marc by Marc Jacobsin mallistoa tosiaan.

      Poista
    2. Kiitos! Tommonen huononpäivän pelastuslaukku:D Must have!

      Poista
    3. Oleppa hyvä! Toi on kyllä tosi kätevä laukku, koska sitä voi kantaa lyhyillä hihnoilla tai laittaa olan yli. Tykkään!

      Poista