Kaksplus.fi

A Change

22. elokuuta 2012


Mä sain tänään tarpeekseni mun vanhasta bannerista ja aloin vääntämään uutta (vaikka olisi pitänyt lukea...). Mitäs te tykkäätte mun päivän aikaansaannoksestani? Onhan se aika herkkis, mut... silti mä tykkään! Saas nähdä kuinka kauan menee, että alan kaipaamaan jotakin tummasävyisempää ja syksyisempää. ;)


Today I got totally fed up with my old banner, so I decided to make a new one. Do you like it? I know that it's quite romantic but I still like it. At least now... I'm wondering how long does it take for me to want a new one with darker colours... ;)

14 kommenttia :

  1. Upea banneri, ihan sun tyylinen. :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään! voi kun jaksaisin itsekin opetella... mulla on picasa tässä koneella muutaman kuukauden ja teinkö vanhaan blogiin jopa yhden kollaasin. ei oikein kai hermo riitä uusien teknisten asioiden opetteluun. kumminkin jos kuvia muokkaan niin teen sen iphotolla suoraan ja sitäkin aika harvoin... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ees tienny, et iPhotolla voi muokata kuvia! :D Mä käytän Photaria aina.

      Mä oon perusjutut opetellu kokeilemalla, mutta Sampasta saa tarvittaessa apua hc-juttuihin. :)

      Poista
  3. Tää on ihan huippu hieno! Ja todellakin sun näkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sini! Kiva, että banneri miellyttää. :)

      Poista
  4. Tosi magee! Eikä mun mielestä tartteis ees kotvasen kuluttua haluta syksyisempää ku värimaailmalta toi sopii syksyy just hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos olet sitä mieltä! :) Mä olen niin helposti kyllästyvää luonnetta, että pelkään haluavani jotain täysin muuta pian.

      Poista
  5. Banneri on aivan ihana; yksi herkimmistä ja kauneimmista, johon vähään aikaan olen törmännyt! ♥

    VastaaPoista
  6. Tosi hieno banneri! Kivasti nuo kuvat tuolla lailla päällekkäin, eikä silti näytä yhtään sekavalta. Tykkään tosi paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäät! Mä ihan läpällä kokeilin noita kahta taustakuvaa päällekkäin ja sit yllätyksekseni huomasin, et ne näyttää paljon paremmilta yhdessä kuin yksinään. :)

      Poista
    2. Niin ja Milla, sulle löytyis mun blogista pienoinen tunnustus: http://operaatiojalokivimeri.blogspot.fi/2012/08/i-your-blog.html :)

      Poista