Kaksplus.fi

A Bit Unhappier Milla

27. elokuuta 2012


Tänään saatte vähän vakavampia kuvia. Mua ei jotenkin hymyilyttänyt tänään yhtään. Veikkaanpa, että tänään tentin jälkeen purkautunut stressi sai mun mielialani alas. Itkujen jälkeen olo onneksi vähän helpotti. Tässä yhteydessä varmaan täytyy paljastaa, että mä oon niitä naisia, jotka saattaa olla tosi mielimaassa ja itkeä, vaikkei selvää syytä ole tiedossa. Löytyykö teidän joukosta ketään samanlaista?

Alla olevassa asussa olen tänään hengaillut. Kurkistaessani ikkunasta ulos, ilma näytti lupaavan syksyiseltä, joten puin syksyisen asun. Ei olis pitänyt luottaa siihen, mitä ikkunasta näkyy, sillä voin kertoa, että hiki virtasi noissa vaatteissa... Koska se oikea syksy tulee? Toivottavasti huomenna!



Blazer / Monki
Top / Ellos
Pants / Monki
Shoes / Vagabond
Bag / Tiger of Sweden

Nyt mä meen Sampan kainaloon nauttimaan jostain kivasta leffasta. Ai niin, JEE! Sovittiin näkevämme huomenna tyttöjen kesken kahvittelun merkeissä. Ihanaa! Noita tyttöjä on ollut HIRMUINEN ikävä! Mutta joo, ei mulla muuta. 

I usually am a person who smiles a lot but for some reason, I didn't feel like smiling today. I've been quite sad for no obvious reason. I think it's because of all the stress I've felt lately and after todays exam it all erupted. Fortunately, I feel a bit better now. A little cry always helps me feel better. 

This is what I wore today. I thought that autumn had already arrived to Finland, so I chose to wear this outfit. I could not have been more wrong... The autumn definately isn't here. This outfit was way too hot for the weather. Well, at least I know now what to wear when autumn arrives. ;) 

Laters! 

12 kommenttia :

  1. Oon samanlainen todellakin että itku saattaa tulla ilman et tiedän miksi on paha mieli! Feel u ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva tietää, että muitakin on! :) Nyt ei ehkä oo niin hölmö olo itselläni. :P

      Poista
  2. Näytät tosi kivalta :)
    Mä oon ihan samanlainen, ja itken kyllä ihan pikkujutuistakin välillä vesiputouksen lailla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! Musta se on kiva, että löytyy tunteita. :) Olis kamalaa olla sellainen "kivi", joka ei koskaan tuntis mitään. Mä itken ilosta, onnesta, surusta ja välillä ihan muuten vaan! :D

      Poista
  3. Ilmoittaudun, kuulun itkeskelijöihin. Onneks tossa toisessa kuvassa pikkusen suu on vääntyny hymyyn. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että on muitakin! :D Ja joo, vissiin se suu vähän väkisin yrittää hymyillä.

      Poista
  4. Toivottavasti jo tänään hymyilyttäisi enemmän! Oon itse ihan samanlainen, että itku saattaa joskus tulla ihan turhistakin syistä tai ilman mitään syytäkin. Itkun jälkeen on onneks yleensä jo paljon parempi olo. Ihana syysasu joka tapauksessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toistaiseksi päivä tuntuu alkaneen paremmin. Toisaalta, olen ollut hereillä vasta puolitoista tuntia. :P

      Itku helpottaa AINA! Olis kamalaa, jos ei tulis itku ja kaikki tunteet vaan kasautuis sisään. :O

      Poista
  5. Nyt mun on pakko kysäistä, että missäpäin sä asustelet? Oon niin monesti kattonut, että tosi tuttuja hoodeja! Ja itkeminen on jees toisinaan. Etenkin tiettyyn aikaan kuusta sitä itkee ihan ihmeellisille asioille, mutta tuleepa ainakin itkut ulos :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kovin tarkkaan halua sanoa, että missä asun, mutta sen verran voin paljastaa, että Espoossa. :)

      Poista
  6. Nämä sun asukuvat on aina niin söpöjä :) Ja kiva asukin!

    VastaaPoista