Kaksplus.fi

Zebra & Biker

10. heinäkuuta 2012


Aloitetaan valituksilla heti alkuun; huhhei, mikä olo! Toista päivää olo on flunssainen. Vaikka mulla on koko päivän ollut aika kehno olo, ollaan Samin kanssa oltu menossa koko päivä. Iltapäivällä kierreltiin sisustuskauppoja ja käytiin ruokakaupassa. Sitten saatiinkin kutsu Samin vanhemmilta illalliselle ja suunnattiin nenämme sinne. Ruokailtuamme mentiin mun vanhemmilleni hengailemaan. Oltiin kotona vasta ehkä kymmenen aikaan illalla.

Huomenna mä en aio tehdä mitään! Tai no, aion mä levätä tän flunssan pois. Kuinka tyhmää kesällä olla flunssassa?! Varsinkin kun parhaillamme vietetään Samin kalliita kesälomapäiviä. Paljon kivempaa olis juoksennella ympäriinsä kesälomafiiliksissä...


Bikerliivi / Veljen "vanha", Cheap Monday
Toppi / 2nd hand (Mikkelin Suurkirppikseltä viime viikolla)
Farkkushortsit / Cheap Monday
Kengät / Vagabond
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Tällaisissaa kuteissa olin liikenteessä tänään. Noi korkokengät ei ehkä ollu kaikista parhain vaihtoehto, sillä olo oli aika hutera välillä. Ja tosiaan, toi bikerliivi on "uusi". Sain sen veljeltäni Jesseltä, joka ei jostain syystä halunnut enää käyttää sitä (Ootko hullu?!). Se on ehkä vähän reilu kooltaan, mut ei haittaa. Oon vakuutellut ittelleni, että se silti näyttää hyvältä. ;)

Nyt mä meen suihkuun ja vaihdan yökkärin päälle. Aion nukahtaa tänään sohvalle Sampan viereen jonkun leffan pyöriessä telkussa (KIVAA!). Palaillaan huomenna, jos pää kestää datailun! <3

6 kommenttia :

  1. Voi ei, tuntuu että kauhean monella on flunssaa tällä hetkellä, keskellä kesää - itselläkin :/ Paranemisia!

    Tuo laukku on aivan älyttömän upea! ♥

    VastaaPoista
  2. hyvältä näyttää :---)! turkoosi on kiva lisä asuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Hanna! Mustakin toi laukku kivasti täydensi tuota asua.

      Poista
  3. Ihana piristys asussa tuo upea laukku! :) Pikaista paranemista sinne!<3

    VastaaPoista