Kaksplus.fi

Piiiiiiiitkä juttu!

23. heinäkuuta 2012


Mä voisin vähän kirjotella teille mun viikonlopustani. Perjantaina mentiin leffaan katsomaan uusi Batman. Ei menny ihan putkeen sen leffan katsominen... Noin parin tunnin kohdalla leffa alkoi pätkiä ja lopulta stoppasi kokonaan niin, että jouduttiin pitämään noin vartin tauko. Noooo, ei helpottanut tauon aikana tehty koneen buuttaus, leffa pätki silti. Jossain vaiheessa leffasta katosi tekstit kokonaan. Tässä vaiheessa leffateatterin työntekijä ilmoitti, että jos nyt poistuu leffasta, saa hyvityslipun. Leffateatterissa nous hirvee meteli tietysti, sillä ei kukaan ollut halunnut maksaa sellaisesta kakasta. Me katsottiin sitkeästi leffa loppuun ja käytiin valittamassa tiskillä. Saatiin onneksi hyvitysliput!

Harmittaa aika paljon, että juuri meidän kauan odottaman Batmanin kanssa kävi noin. Mä en koe, että sain mitenkään niin paljon irti leffasta kuin normaalitapauksessa olisin saanut. Pätkimiseen asti olin tosi keskittynyt ja innoissani siitä, miten hyvä leffa oli. Sitten kun pätkiminen alkoi, leffaan keskittyminen herpaantui ja aloin odottamaan seuraavaa pätkimistä. :(  Tekisi mieli käydä katsomassa se uudestaan, mutta taidan odottaa siihen asti, että se tulee bluraylle. 

 Lauantaiaamuna startattiin auto Tampereelle, jossa vietettiin koko päivä. Kierreltiin Samin kanssa kirppiksiä, mutta valitettavasti ei tehty mitään löytöjä. Iltapäivällä treffattiin mun vanhemmat ja pikkusisko ja jatkettiin pyöriskelyä Tampereen keskustassa. Käytiin muutamissa vaatekaupoissa, Keskustorilla olleilla markkinoilla ja syömässä Tammerkosken rannan Rossossa. Saatiin Keskustorin markkinoilla hetkessä tonni kulumaan, kun VIHDOIN tilattiin se meidän himoitsema sohva! Äiti pyysi meille Iskun kampanjarekasta sohvasta tarjouksen, jonka avulla säästettiin noin 200€ ja saatiin metallijalat ja kotiinkuljetus kaupan päälle. UUUJEAH!

Tältä mä ehkä näytin leffateatterissa. ;)

Hattu / H&M
Neule / Oasis
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Tennarit / Converse 
Farkut / Tiger of Sweden



Sunnuntain mä vietin ensi syksyn opiskeluja suunnitellen. Sain myös vihdoin aloitettua 1000-sivun luku-urakan parin viikon päässä koittavaan tenttiin. Tänäänkin jaksoin lukea, mutta pitäis kyllä vielä enemmän skarpata. Nyt oon lukenut suurinpiirtein pari tuntia päivässä, mutta edennyt vain yhteensä noin 70 sivua... Mä tykkään kirjoittaa muistiinpanoja, mut nyt oon joutunut kirjoittamaan käsin, koska Sami tekee meidän koneella työjuttuja. Käsinkirjoittaminen on yllättävän hidasta. No okei, myönnän: mä kirjotan myös tosi runsaat muistiinpanot yleensä... varsinkin nyt, kun tenttimatsku ei ole mulle ennestään tutusta aiheesta.

Mua ihan hävettää, miten turhamainen mä välillä oon. Mä olin perjantai-iltana pessyt hiukset ja vaikka lauantaiaamuna laitoin hirmuisen kasan hiuspuuteria tukkaani, oli se Tampereella ihan lättänä. Mun tukka oikein liimautui mun päänahkaani. Yök. No, munhan oli pakko turhamaisuuksissani ostaa hattu! Onneksi löysin tuon harmaan Hämeenkadun H&M:sta. Hattu on juuri sellainen kuin halusin toiseksi hatukseni ostaa. (T. Hattuihin hullaantunut)

Nyt me aletaan herkuttelemaan ja katsomaan leffaa. Tavoitteena olisi vielä lukea hetki illemmalla, mutta saa nähdä onnistuuko. Palaillaan!


4 kommenttia :

  1. Nice blog you have...wanna follow each other?
    just leave me a comment and I'll follow u back!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    VastaaPoista
  2. Toi eka kuva on aika ihana ;) hihi.... Täytyy kattoa uskaltaako menä tänään omenaan kattomaan batmania, jos vaikka taas käy sama juttu. Olis kiva nähä leffa kokonaankin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sellasta varmaan enää tapahdu. Toivottavasti otti opikseen. ;)

      Poista