Kaksplus.fi

Partyparty!

29. heinäkuuta 2012


Tulin pikaisesti postaamaan teille eilisen asuni. Facebook-sivuani seuraavat tietävät jo, että lähdin eilen illalla juhlimaan erästä hääparia häiden jatkoille. Mulla oli ihan hirveä asukriisi ennen sitä, sillä en yhtään tiennyt, että mitä pukisin pukukoodittomiin hääjuhliin. Alla olevan kokonaisuuden vetäisin päälleni Samin pukiessa jo kenkiä jalkaan. Onneksi juoksin vielä makuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet, sillä tämä asu oli ehdottomasti eniten mua.


Takki / 2nd hand (Kasvihuoneilmiö)
Mekko / Zoul
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kengät / Vagabond

Nyt täytyy rientää aamutoimiin, sillä lähden parin tunnin päästä mummon luokse. "Mummoilun" jälkeen jatkuu mun lukemiset. Hyi mua, kun pidin eilen lukuvapaan... Työtä riittää! APUVA! 

Palaillaan!

P.S. Kuva on ihan överimuokattu, koska otettiin se eilen yöllä rapussa ilman salamaa. Pääasiat tulevat kuitenkin esiin kuvasta. :)

10 kommenttia :

  1. Laukku on aivan ihana! Himoitsen kovin! 8D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun rakkauslaukkuni. <3 Oisin varmaan katunu loppuelämäni, jos oisin jättänyt sen Pariisin Galeries Lafayetteen.

      Poista
  2. Tykästyin noihin kenkiin, ihanat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan mahtavat! Niillä on tosi kiva kävellä, vaikka korkoa löytyy. Ihan täydelliset kesäkengät mun makuuni. :)

      Poista
  3. tykkään kovasti tästä ! joku bleiseri mekon kanssa olisi ollut liian helppo ratkaisu, tuo sopii tosi hyvin <:

    VastaaPoista