Kaksplus.fi

Milla (heart) Threading

30. heinäkuuta 2012


Bongasin Tanjan blogista jokunen aika sitten alla olevan videon. Videolla esitellään ainakin itselleni ennestään tuntematon Threading-nyppimismenetelmä. Katsottiin video Samin kanssa yhdessä ja ihmeteltiin ja kummasteltiin sitä, voiko menetelmä oikeasti toimia. Mun oli pakko eilen testata menetelmää. 


Tein ohjeiden mukaan eli leikkasin langanpätkän, jonka päät solmin yhteen. Sen jälkeen kiepautin lankaa seitsemän kertaa ympäri ja kuivaharjoittelin sormilla tehtävää liikettä. Sitten siirryin tositoimiin!

Karvojen nyppiminen oli yllättävän helppoa, kunhan oli tarkkana siitä, ettei vienyt nyppivää kohtaa liian lähelle kulmakarvoja. Tällä menetelmällä sai tosi helposti pois ne pienimmätkin vaaleat karvat, joihin ei pinseteillä pysty tarttua. Voisin väittää, ettei mun "kulmakarva-alueeni" ole koskaan ollut näin siisti! Ai niin, tää ei myöskään ole yhtä kivuliasta kuin pinseteillä nyppiminen.

Suosittelen ehdottomasti testaamaan tätä menetelmää. Tää on ihan koukuttavaa! (T. Milla, joka kävi juuri uudestaan kokeilemassa, mutta joka joutui toteamaan, ettei mitään nypittävää enää ollut.) Kertokaahan mulle omista kokeiluistanne sitten.

9 kommenttia :

  1. Oon järkyttyny! :-D Vitsi ku osaisin, pakko ehkä kokeilla opetella. Oon nyppiny mun kulmat viimeks yli viikko sitte ja mun kulmakarvat tuntuu kasvavan parissa päivässä aivan valloilleen....

    VastaaPoista
  2. Apua mun oli pakko mennä heti kokeilemaan ku olin kirjottanu kommentin ja mä osasin! Jee, ei satu niin paljo ku pinseteillä, lankaa on rullatolkulla (pinsetit aina hukkuu) ja tosiaan mua on eniten häirinny mun vaaleet pikkukarvat, jotka saa tolla tekniikalla hyvin pois. Jee kiitos tästä vinkistä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa,että tää toimi sullakin! :))

      Poista
  3. Oho, osaisinkohan.. Pakko testata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testaa ihmeessä! Musta tää oli helpompaa kuin miltä näytti. :)

      Poista
  4. Hahah :D Tuossa on kyllä hyvää juuri se, että saa ne vaaleatkin karvat pois! Heti on paljon siistimmän näköinen ilman niitä. Joko testasit sokerointi ohjeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä testannut! Ehkäpä joku päivä alan sitä keittelemään... :)

      Poista
  5. Hei, mä oon kans kuullut tästä! Pakko varmaan testaa, kun en muuten oikein usko, että se voi olla noin hyvä juttu haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testaa ihmeessä! Mä tykkään edelleen tästä tekniikasta. :)

      Poista