Kaksplus.fi

Long Time No See

3. heinäkuuta 2012

Moikka muruset pitkästä aikaa!

Nyt on ensimmäisen kerran bloggaushistoriani aikana ollut niin, ettei aikaa bloggaamiseen ole kertakaikkiaan löytynyt. Viime viikkona olin töissä joka päivä kahdeksan tuntia. Iltaisin olin liian väsynyt postailemaan. Uskokaa tai älkää, mutta kuusivuotiaan pojan kanssa touhuaminen kahdeksan tunnin ajan on yllättävän raskasta. Öisinkään en oikein saanut nukuttua, sillä odotin Samia (joka teki vähintään 16 tunnin työpäiviä koko viime viikon...) kotiin. 


Perjantaina kahdeksan aikaan illalla alkoi vihdoin Samin kesäloma. Sen jälkeen ollaankin vietetty aikaa yhdessä. Ihanaa, että vihdoin voidaan tehdä yhdessä muutakin kuin toivottaa toisillemme vain huomenet ja hyvätyöt. <3



Mekko / Esprit
Kengät / Vagabond

 Mulla on ensi maanantaina kolmen kirjan tentti. Mulla on toooosi paljon vielä luettavaa, sillä keskittyminen on jostain syystä ollut tosi hankalaa... Toivon kovasti, että huomenna pystyisin pitämään tehokkaan lukupäivän, jotta saisin vihdoin lukemiset kunnolla etenemään. Jotenkin vaan on tosi hankalaa koittaa istua kirja nenässä koko päivän samalla kun muut ihmiset ympärillä touhuavat ja nauttivat kesästä. Pakko vaan yrittää tsempata! Mun on nimittäin päästävä läpi näistä kesän tenteistä ekalla kerralla, jotta mun syksyn suunnitelmat ei mene mönkään. Pitäkää peukkuja mulle!

Mitäs muuten tykkäätte mun uudesta Espritin mekostani? Mä rakastuin tuohon ihan täysiä! Se on tosi kaunis ja tyttömäinen. Mekon selkä on tosi upea, mutten saanut sitä kuvissa näkymään kunnolla. Mä odotan innolla, että pääsen kotiin, jotta voin yhdistellä mekkoa vähän "rajumpiin" asusteisiin kontrastin saamiseksi.

Toivottavasti teidän heinäkuunne on alkanut ihanasti ja kesäisesti! Palaillaan!

14 kommenttia :

  1. Kiva mekko ja kiva että tulit takaisin :) ehdin jo pohtia onko mun kaikki lempparit antaneet kesälle periksi.... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua on niin harmittanu, etten oo ehtiny/jaksanut postailla.. Nyt siihen tulee muutos! :) Kiva, että oot yhä linjoilla.

      Poista
  2. Ihana printti tossa mekossa...! Mustakin kiva että tulit takaisin, tuntuu että kaikki ihanat bloggaajat on vaipunut johonkin horrokseen , mutta yksi on herännyt ! :)

    VastaaPoista
  3. On kyllä ihana mekko! Sopii hyvin tohon meri(järvi?)maisemaan!

    Tsemppiä lukemiseen! Mullakin on taas elokuun alkupuolella kirjatentti, ei millään jaksaisi kesällä, mutta helpottaa se sitten syksyn opiskelua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Riikka! Mulla tuli heti inspis, et pakko mennä kuvaamaan tuota mekkoa järvenrannalle. :)
      Tsemppiä sullekin! Mä kanssa teen kandivaiheen sivuaineen kesällä valmiiks. Kiire on siksi, että pystyn hakemaan "pitkään" sivuaineeseen syksyllä.

      Poista
  4. Ihanaa kesäfiilistä! Ja toi mekko on ku sulle tehty :)

    VastaaPoista
  5. upea mekko (: sopii sulle tosi hyvin !

    VastaaPoista
  6. aivan mielettömän ihana mekko ! kaunis oot :)

    VastaaPoista
  7. Voih mikä kaunokainen siellä uudessa mekossaan! Tykkään mekosta kovasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos! Mä tykkään tuosta kans. :)

      Poista